08 studenoga 2011

Nove fensi šmensi naušnice

 KEN
Prošlu subotu sam išla na jedan pir na koji sam bila pozvana u zadnji čas (doslovno dva dana ranije; muški prijatelj (jer koja bi žena to napravila svojoj prijateljici) se ženio i u strci oko organizacije zaboravio dati pozivnicu) tako da sam se morala snać s onim što imam u ormaru. Snašla se jesam, a nakit sam naravno radila isto tako zadnji čas - noć prije (sebi, rodici i rođakovoj curi). Naušnice koje sam izradila bile su vrlo slične ovim novima, zapravo su baš one poslužile k'o inspiracija, a već su moje uši zaminile rodičinima koja ih je dobila dan nakon pira! Dobro je na kraju ispalo; dobro sam se zabavila, a nisam potrošila pare na haljinu koju bi obukla vj. samo taj put i na cipele koje bi me nažuljale... Možda je to i zato što je dragi pleso cilu večer što se ne događa nikad!?

P.S. Gostovala sam na Sizikinom blogu u Trampi! Tema je bila moje iskustvo sa Fejsićem. Bacite pogled OVDJE!

Broj komentara: 11:

Zondra Art kaže...

Baš su ti divne naušnice! Nešto takvo bi rado nosila!:) lijep pozdrav!

Rea kaže...

Zgodne su ti naušnice. A ja ovaj vikend idem u svatove kod školskog kolege i nekako se ne veselim, jer trčkaram s haljinom kod krojača i sl. ..

naldor kaže...

bas su fensi! mozda je i bolje tako neplanski otici na vjencanje...barem ti je nekoliko stotina kuna vise ostalo u djepu :P

Sandra Z kaže...

Odlične su naušnice. Za svaku priliku i za svaki outfit.
Ovakav neplanski odlazak na vjenčanje uopće nije lož. Zamisli, koliko bi i vremena potrošila planirajući što obuć?
Lijep pozdrav :))

eda kaže...

Ma vidiš i ti koju ti je uslugu napravio pozvavši te u tadnji čas, hehe... naušnice su izvrsne!!

Nika kaže...

Izgleda da si i ti od onih koji pod pritiskom postanu posebno kreativne...na radost svoju i svih nas!

Drangulije kaže...

Ken je ubedljivo najbolji par mindjusica, bar po meni :)

Sanjushka kaže...

Nek ste se vi dobro zabavili, a nadam se najeli i napili. Naušnice su totalno fensi šmensi, a tvoja je rodica sigurno sada presretna!

Asja kaže...

Naušice su prekrasne i vrlo elegantne!

slaja kaže...

odlicne su nausnice, samo bi ja da su jos i duze :) Ken je moj favorit :)

Sanjushka kaže...

Svrati do mog bloga imam nešto za tebe.