15 studenoga 2011

XXLtići

Ima par dana da sam na Fejsu spominjala kako su XXLtić broševi u izradi. Ima par dana da su gotovi, ali su tek danas poslikani.
VELIKI su! Jako veliki! I definitivno nisu za svakoga! Samo za hrabre, prave ljubitelje broševa ;D

Broj komentara: 11:

VerEniVer kaže...

Super su! :)
Definitivno nisu za svakoga - meni su za upola manje broševe (cvjetove) ljudi govorili da su im preveliki...

naldor kaže...

veri najs! meni su bas fora ...i definitivno bi ih nosila ...pogotovo sad zimi na kaputic ili sal ...

Olija kaže...

Ajmeeeee predobri su! Ogromni suuu :D


Pozdrav

Zondra Art kaže...

Možda su i za moj ukus malo preveliki, ali su toliko slatki i neodoljivi, da bi ih se odvažila nositi! Ovaj mornaraki mi je mrak, ali ižuti me oduševio!
Ugodan tjedan!:)

Asja kaže...

wow! vrlo su impresivni!

A M A R A D I kaže...

Ma fenomenalni su! Veseli i ženstveni i stvarno se mogu nositi i u elegantnom alta moda stilu i šarmantnom damskom i sexi vrućem..Svakako ! Good job!

Suzana kaže...

Odlično za sve one koji imaju hrabrosti prošetati takava broš. Osobni favorit je žuti broš!

Drangulije kaže...

odlicni su ti ovi ovako veliki brosevi :) super su kao jedinstveni modni detalj :)))
obuces se jednostavno i stavis jedan od ovih i eto, vec si poseban :)

Ančica kaže...

Mali zeleni i mornarski su mi strava.
Možda malo jesu preveliku ali su idealni za neku uštogljenu klasičnu kombinaciju.

tina.b. kaže...

hvala na pohvalama :)
Htjela sam za promjenu radit nešto drugačije, bar u veličini ako ne u dizajnu ;)
Mali zeleni će za Njemačku skoro ;)

sonaj kaže...

Ajmeee, koja oaza broševa!!!!Preeeekrasni su i obožavam broševe, a ovi veliki su me ostavili bez teksta! Hvala na ideji gdje možemo naći kako ih sami napraviti , pa ću pokušati.