29 studenoga 2011

Zar je već prošlo 10 dana?!

Kak' ste kaj drage curke?! Vratila se Tićica iz Zg-a, umorna i pomalno tužnjikava (kako to obično biva iza putovanja). No što je tu je, ne može put trajati vječno, vjerojatno ni ne bi bio zabavan da je takav!
Uglavnom, kupila sam nešto novih (repro)materijalića, kutiju s pretincima za repromaterijal koja ide na radni stol, nešto manjih alatića za ambalažu i papirnate stvarTIĆice, a dok me nije bilo doma je stiglo i par narudžbi s eBaya! Sve u svemu, bacam se na nove, zimske projekte, a osjećam da će me lagano uhvatiti i predblagdanska groznica..... mmmmiriše na darivanje ;)
A kad smo kod darivanja, dan prije polaska za Zg stigao mi je prekrasan poklon od Sizike kao znak zahvale za sudjelovanje u Trampi!
Sizika, još jednom hvala <3

3 komentara:

e-sidora kaže...

nema na čemu. :*

A M A R A D I kaže...

Čekamo tvoje nove proizvode... Super je feeling kad dođu novi materijali..ja uvijek jedva čekam početi raditi nešto s novim sirovinama..
Pozdrav

Asja kaže...

I ja jedva čekam vidjeti tvoje nove kreacije!