18 prosinca 2011

Božićno darivanje :)

Čitam blogove, pričam s prijateljicama, vidim kuće po susjedstvu, slušam radio.... svi su već nekako u blagdanskom raspoloženju! Morat ću vas razočarat, ali meni Božić nije najdraže doba godine.... ima nešto kićasto i pretjerano u njemu što mi zapravo pomalo ide na živce. Ne znam, možda je to i zbog zlatne i crvene boje koje iskaču iza svakog kantuna ili sladunjavih pisama i filmova koje sam čula/gledala već previše puta!
Ipak, moram priznat da nisam potpuno imuna na sva ta zimsko-blagdanska pretjerivanja! Volim darove, miris maminih kolača, drage ljude na jednom mistu i vatru u tatinom kaminu.Vrhunac ovog mog Božićnog zanosa bi bio snig i mali snješko u dvorištu!
A kad već, očito, neće moć bit u dvorištu, što kažete na ideju da ga stavite oko vrata?
A sad, prijeđimo na stvar!
Nagradna igrarija će biti aktualna do Božića jer ću na taj dan zaključiti prijave i objaviti sretnog dobitnika! Jedino što morate napraviti je kliknuti 'SVIĐA MI SE' na Fejs stranicu nakiTIĆa (ako već niste) i ostaviti svoje ime i e-mail adresu u komentarima ovog posta. A nagrada je kičasti snješko - crvena, zelena i boja bronce.... može li bit Božićnije/kičastije od toga?!
P.S. ovaj post će biti na vrhu početne stranice bloga do Božića kako bi bio vidljiv svima i kako bi se što više ljudi prijavilo. Ako nekog zanimaju novi postovi pronać će ih ispod ovog posta, vjerojatno već sutra ;) Sretno svima!!

34 komentara:

Anonimno kaže...

aranka.tomasovic@gmail.com

Anonimno kaže...

Helena Zlopaša
helenaz@net.hr

Anonimno kaže...

MIRJANA ŽIVKOVIĆ
fb:Mirjana Pole
mirjana222@net.hr

Little.Miss.Sunshine kaže...

Divna je :)

andrea.djk@gmail.com

FB: Andrea Babić

Anonimno kaže...

Petra Matulić
petraclx@yahoo.com

Anonimno kaže...

Ivana Goricki
gorickii@gmail.com

Anonimno kaže...

Krasne su :)

marina.kolar@gmail.com

Anonimno kaže...

Znas i sama da lajkam sve sto napravis....
Maja Macura Sakac
pcelamaja@yahoo.com

Sandra Z kaže...

totalno božićno i totalno cool :))
sandra zubčić
sandra.zubcic2@gmail.com
Pozz:))

medoKartonski kaže...

Ajme preljepo ... pick me, pick me ;)

E-mail;
krle85@hotmail.com

FB;
Kunac Marija

Sanja kaže...

Odlični ....

torca79@hotmail.com

LadyA kaže...

Aaaa ma divni su,
kako bi bilo divno dobiti
jednog tića ispod jelke..!
skrinjakreativnosti@mail.com

Rea kaže...
Autor je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

Baš lijepo od tebe što ipak organiziraš ovo darivanje.. Nakit ti je odličan :)
Kristina Perić

christina.peric@gmail.com

Sonaj kaže...

Sorry, nisam na facebook-u , ali ti je uradak za pet(ma šta za pet,za deset!)

Raki kaže...

raki.unique.bags@gmail.com
na fb te pratim radmila r.....

Anonimno kaže...

Tatjana
tiky64@gmail.com

malena kaže...

Ana Maria Kustić
anamariazubcic@gmail.com
I još jednom sve pohvale,totalno si me zarazila broševima,koje inače nikad nisam baš voljela nositi ;-)))

Asja kaže...

Nisam na fejsu, a da jesam sigurno bi lajkala tvoje snjegoviće- super su :)
Ni ja baš nisam ljubitelj Božića, pogotovo ne božičnih pjesama :(

magy kaže...

OO SAVRSEN JE ZELIM GA :DD kaoi svi zar ne ??
e-mail:magdalena_cavka@hotmail.com
merrry chrismas <3

Anamarija T kaže...

Anamarija Tkalec,
lucky.star at net točka hr

moonea kaže...

ja ne volim zlatnu i crvenu..to zaista je kič kič :D
ali volim eko ukrase..u tom stilu uređujem sve za Božić.
bilo bi lijepo da nam padne i južno malo snijega pa da bude prava božićna temperatura ali sudeći po temperaturama..uf..čisto sumnjam :))

evo prijavljujem se i ja za nagradnu igru :
ana surać
ana.surac@gmail.com

i pozivam te da posjetiš moj blog gdje imam božićno darivanje :)
http://steamy-creamy.blogspot.com/

lijepi pozdrav i do čitanja :)

Anonimno kaže...

nora.novak7@gmail.com

:)

an. kaže...

Slatki slatki snješko! Pusa!

Anonimno kaže...

Petra Vukas
petra.vukas@gmail.com

Anonimno kaže...

Predivno! :)
Paola Kamenar
paola_kamenar@net.hr

Sanjushka kaže...

Evo vidis,meni je Bozic najdrazi blagdan. Sve si fakat super napravila pa cu se i ja prikljuciti ovoj nagradnoj igri dok jos mogu...hihihi...


sanjahajsek@gmail.com

Pusa!

Creative corner with Nina kaže...

Božićććć....

Nikolina

nikolina.koljanin@st.t-com.hr

MICE TORBICE kaže...

meniiiiiiiiiiiii,hoćemmmm ga..preedivan je !!
micetorbice@gmail.com

Anonimno kaže...

Perina Vukša
perina.vuksa@gmail.com

A... nakit kaže...

slažem se u potpunosti glede Božića, mislim da je "malo" too much isforsirano, ali je uvijek najdraži dio okupljanje... eto i ja bi se igrala pa...

Ana Štajduhar
a.nakit@xnet.hr

Anonimno kaže...

iva.filipovic@gmail.com

tinna77 kaže...

Za mene je Božić prvenstveno krćanski blagdan, a tek onda blještavilo, kič i sve ostalo što nas sve obuzme. Dakle, sretan i blagoslovljen Božić svima! :)
Btw blog i kičasti snješko su odlični! :)

martina.orsulic@gmail.com

jednababaroga kaže...

Sonja Hajek
mikelic.sonja@gmail.com