15 prosinca 2011

DIY: (note)book covers

Mrzite li i vi kad naiđete na neki super tutorijal na blogu koji vam i nije baš tako super pa ga onda u tom trenutku ne spremite u bookmarks (jer eto blog i nije baš neki) i onda nakon par dana/miseci vam taj tutorijal padne na pamet provesti u djelo pa u njegovoj potrazi provedete cilo jutro? E, ja to mrzim, a jutros mi se po ko zna koji put to dogodilo! Na kraju baš TAJ tutorijal nisam našla pa sam odlučila napraviti svoj. Radi se o DIY koricama za knjigu.... u mom slučaju prastaru bilježnicu.
Ovo su neke od stvari koje će vam trebati:
Pošto je tut nastajao u hodu tako sam kasnije za ukrašavanje koristila još par stvarčica, ali ovo su osnovne - notes/bilježnica, komad pamučne (što tanje) tkanine izrezan po mjerama bilježnice (otprilike 3 cm viška sa svake strane), bila akrilna boja, lipilo za salvete, pegla, komad satenske trake za označavanje stranica, vruće lipilo i par ukrasnih stvarčica....
Izrezani komad tkanine opeglajte i to tako da prvo presavijete vodoravne, a onda okomite stranice. Sve to radite mireći po koricama otvorene bilježnice. Kad sve fino upeglate tribali biste dobiti komad tkanine kao na slici poviše.
Bilježnicu, ako je u boji, obojajte u bilo tako da se ne bi vidile šare ispod tkanine. Ne morate previše paziti. Kad se osuše korice još jednom pređite ljepilom za decoupage (ovo je bio svojevrsni eksperiment jer prije nisam tkaninu lipila ovim lipilom). Osušene korice uvucite u male džepove koje ste dobili peglanjem tkanine, kao na 2. i 3. slici u kolažu poviše. Tako uvučene korice pređite peglom nekoliko puta.
Ja sam za svaki slučaj unutarnje rubove extra zalipila vrućim lipilom, a nadodala sam i satensku traku koja bi tribala služiti kao označivać stranice.
Nisam odolila da je još malo ne načićkam pa sam zalipila mala drvena srca, posjetnicu i nadodala malog tića i fjok na satensku trakicu. Sad još samo moram smisliti za što ću je koristit....

A upotrazi za ONIM tutorijalom naletila sam na ove: Live journal, Diy by design, Moonstitches i genijalan tut., ali malo kompliciraniji od drugih, na Moda bake shop! Ako se sami okušate pošaljite fotke radova na tince2707@gmail.com :)

Broj komentara: 9:

Lilla Indigo kaže...

Kako ovo izgleda super, a jednostavno!

Zondra Art kaže...

Fantastično izgleda! Volim ovakve jednostavne a lijepe tutače:)

Rea kaže...

E baš radim sestri kao poklon za Božić knjižicu sa kakuro križaljkama, pa ću morati smisliti kakve korice. Onda ti javim kak je prošlo.. :)

Marinica kaže...

Baš je super! Posebno mi se sviđa trakica sa tićem i fjokićem :)

Tatjana kaže...

Ovo je ispalo fenomenali(t)ić!Lajkam!

Nika kaže...

Lijepa tekica i jako zgodan i jednostavan tut.

Sandra Z kaže...

Odličan tut i još bolja tekica! Hvala na linkovima. Idem odmah pogledati.
Pozz :))

an. kaže...

Ja biiiii! Prelijep je! Baš mi paše :) Pusa!

tina.b. kaže...

Hvala curke :)

An. ako imaš komadić papira da prikriješ moju posjetnicu pošaljem ti tekicu! Pošalji adresu na mail :)