03 prosinca 2011

Gastro: home made tortillas

Jučer je dragom bio rođendan pa je za poklon dobio obid po njegovoj miri - tortille sa dvi vrste punjenja (piletina s kukuruzom i crveno meso s balančanama) i krempite kao desert. Na žalost nisam slikala gozbu, ali sam tila podilit recept za tortille s vama koji sam pronašla na Coolinarici. U dućanu su one kupovne tortille preskupe, pogotovo ako uzmete u obzir od čega se rade. Bezobrazno skupe.
 Izvor slike: Coolinarika
Dakle, jednostavni recpt ide ovako:
2 šalice brašna
1 žličica praška za pecivo
malo soli
i cca 750 g masla/margarina = sve zajedno umijesit, odnosno razmrvit maslo dok ne dobijete konzistenciju recimo... parmezana ili krušnih mrvica. U takvu smjesu dodati mlake vode (recimo nekih 1/3 šalice) dovoljno da umjesite glatko tjesto. Takvo tijesto zamotate u nailon i ostavite u frižideru oko pola sata. Podilite ih u 8 kuglica koje ćete razvaljati na tanko, tanko i peći na tavi bez ulja. Treba ih samo okrenuti sa svake strane prije nego porumene. Zapravo je jedini štos u tome da vam se ne smiju prepeći jer će izgubiti elastičnost i neće se moći savijati.

Broj komentara: 6:

Just Cake Girl kaže...

Divno su ti ispale :)

Asja kaže...

Baš sam se vratila iz Plodina gdje sam se među ostalim "divila" visokoj cijeni tortilla. S obzirom da je i moj dragi ljubitelj meksičke hrane, ovaj će mi recept dobro doći :)
Hvala!

Zondra Art kaže...

Slažem se u dućanima su zbilja visoke cijene tortilla, pa stoga je ovaj receptić zlata vrijedan! A vjerujem da su domaćoj varijanti puno ukusnije! Lijep pozdrav draga!:)

Rea kaže...

I ja dragome za rođendan ili godišnjicu uglavnom nešto skuham što posebno voli jesti, jer mislim da je to vrlo dobar poklon, što je od srca napravljen.. A svakako da je domaće i bolje i jeftinije, tako da, bravo ti! :)

Lilla Indigo kaže...

Bok! Tortilje su super ali ja se trenutno divim nakitiću. Baš ti je super ideja ovo sa Polyvorom. Išla sam probati i složila dva seta, ali nikako ne mogu shvatiti kako ih postaviti na FB. Pogledaj ovdje ako hoćeš http://lillaindigo.polyvore.com/

Pozdrav! :)

tina.b. kaže...

Eto curke, sad imate receptić...bacajte se na posao ;)

Lilla Indigo - ja ih postavljam na Fejs tako da kopiram link slike i postavim kao poveznicu. Čini mi se da je prije bio botunić za Fejs uz Tumbir i Twitter...hm, vidim da ga više nema.