10 prosinca 2011

GASTRO: Quiche

Iako volim kuhati ima dana kada mi se jednostavno neda pa onda spremam prvo čega se uhvatim u frižideru. A opet ima dana, poput današnjeg, kad se osjećam kreativno i motivirano da iskoristim sastojke koje imam u frižideru i da napravim nešto fino, nešto drugačije za obid. Danas sam tako radila slanu pitu, ilitiga quiche s piletinom, balančanama (koje virovali ili ne još uvik beremo iz vrtla) i cvjetačom.
Prhko tijesto sam radila po OVOM receptu, s time da sam u obično brašno dodala malo raženog, a dodala sam i malo praška za pecivo. Tijesto sam prvo zapekla nekih 15ak min, a onda sam na njega stavljala punjenje, pa opet vratila u peć.
Punjenje je zapravo bilo dvoslojno! Prvi sloj je bio od piletine, balančane i poriluka lagano propasiranih na gril tavi. Taj sloj sam onda prelila nekom vrstom nabujka od cvjetače (koja je zapravo ostala od jučerašnjeg obida, kuhana na pari, pa sam je morala iskoristiti danas). Vrhnju za kuhanje sam dodala usitnjen česan, jaje, cvjetaču i parmezan pa sam to dobro izmiksala štapnim mikserom. Ubacila sam još poprilično nekakvog slanog sira (tipa feta sir samo malo tvrđi) kojeg sam našla u frižideru. Dodala malo majčine dušice, papra i sjemenki kima. Sve skupa posula sam sezamom i pekla nekih 40ak minuta na 175°C.
Ispalo je SLASNO! Nije da se hvalim, ali ispalo je vrlo SLASNO! Dragi i ja smo smazali pola kalupa ;)

Broj komentara: 6:

Tatjana kaže...

Uopće ne sumnjam da je bilo slasno!!!!

tena kaže...

Super kombinacija! Meni je quiche doša ka jedno od jednostavnijih jela za napravit za sutrašnji ručak, napravim tijesto, stavim šta imam u frižideru i polijem jajima i vrhnjem. Neki dan sam radila punjenje od povrća (kelj, poriluk, mrkva...) i quinoe, baš je lipo ispalo.

Drangulije kaže...

Verujem da je ispalo slasno :) Tako mi i deluje na fotkama :)))

Rea kaže...

Prekrasno izgleda! Sigurna sam da je i bilo i tako fino! :)

Isidora kaže...

Bravo, kuharice!

Asja kaže...

i izgleda slasno! pohvale kuharici! baš si me inspirirala da u bliskoj budućnost probam i ja napraviti quiche!