18 prosinca 2011

Iza kiše - sunce!

Jučer je bio dan kao prespavan, za DELETE! Noga me je pekla, vrime je bilo katastrofa, program na tv-u čisti užas, energija na minimum, šiza na maksimum! Unatoč tome uspila sam nešto i napraviti za slatke male glavice! Pospajala sam elemente koje sam ranije napravila i to mi je eto bila cila kreativna (ikakva?!) avantura jučer.
Srećom, jučerašnji je dan prošao, a novi je osvanuo sunčan i burovit taman da malo razbistri glavu i da poslikam jučerašnje radove! Slatkih glavica nemam doma pa su modeli za dječje stvarTIĆice opet (plišane) životinje :)
 DOTT

Broj komentara: 6:

Rea kaže...

Otkad sam sa zdravljem na "vi", meni je takav "delete" dan skoro svaki dan i to traje skoro godinu dana.. Još bi trebala završiti i 3. godinu pa da makar nešto imam.. I ja za to vrijeme baš i nisam kreativna, ali ti si i u svom lošem danu napravila jako lijepe stvarčice. Svaka čast! :)

nives kaže...

kako slatki rajfiči pozzzzz

Sandra Z kaže...

Super su ovi rajfiči.
Lijep pozdrav :))

Marinica kaže...

Baš su slatki :))

Sanjushka kaže...

Super su rajfići, baš za male, slatke glavice.

Gle, još 3 mjeseca i proljeće, brzo će to.

Lilla Indigo kaže...

Slatki su rajfići :)