07 prosinca 2011

Još malo pa nestalo

Sjećate se možda ovih naušnica? Njih sam radila ono lito kad sam držala štand i prodale su se isti dan kad sam ih i napravila. Od tad često primam upite da li ih još uvik radim.... Moram priznat da oko njih ima dosta posla i nekako moram bit baš raspoložena za njihovo bojanje i kombiniranje pa sam ih do sad izbjegavala radit. Ipak, kad sam se vratila iz Zg-a, a pošto imam dovoljno vrimena sidati za stolom (a još me  jedna Pčelica zamolila da njoj napravim jedne),  pronašla sam još par parova i sad su već naušnice. Evo, ovako izgledaju obojane, a šta mislite kako izgledaju kao naušnice?
Pričekajte malo, vidit ćete sutra, kad ih poslikam upicanjene ;)

4 komentara:

Sandra Z kaže...

S veseljem čekamo :)) A tko ne bi pitao za ovakve vesele i šarene visilice? Pogotovo u ove hladne dane.

Lijep pozdrav.

an. kaže...

Preslatke i predobre su ove! Odlično! Normalno da se traže :))))

Suzana kaže...

Već odlično izgledaju, jedva čekam vidjeti zrihtane visilice.

Drangulije kaže...

Odlicne su. Tufnice su mi mnogo slatke :)