05 prosinca 2011

Pec pec!

Cca. pola litre vrile vode neki dan mi je zavšilo u krilu. Ne pitajte kako - smotana sam! Opečeno nekih 15 cm2. Uglavnom, već sam 3. dan na relaciji kauč - wc - postelja. Mislim da neko vrime neću pit čaj. Jok!
Malo je teško u takvom stanju naći inspiraciju i raditi nešto kreativno. Stoga sam samo pozavršavala stvarTIĆice koje su čekale da ih završim još prije odlaska u Zg (slike u nastavku, još par novog prstenja potražite na Fejsu), a i obavila sam neke narudžbe.
Nadam se da ću kroz par dana bit bolje. Imam toliko novih materijala i ideja da moram što prije u gore spomenutu relaciju ubaciti i radni stol ;)

Broj komentara: 11:

Rea kaže...

Joj, žao mi je što ti se to dogodilo.. Moraš paziti! Imala sam opekline 2. stupnja od sunca na leđima i oporavljala sam se oko 2 mjeseca, tako da znam koliko je to teško i neugodno..

tina.b. kaže...

2 mjeseca?! Ajoj, nije valjda!? rekla mi je doktorica da tribam imat strpljenja, ali 2 miseca :( Nisam znala da opekline od sunca mogu biti tako jake....

Sonaj kaže...

Ozdravi što prije!!!U ove zimske dane treba piti čaj, al`kažu naši stari da je bolje "maznuti nešto ljuto" , a i od toga se ne možeš opeći ( osim iznutra!!!)
Žao mi je što imam kratke prste( kao u desetogodišnjaka) inače bih već nataknula jedan ovako šik prsten! Predivan je.Pozdrav i još jednom, ozdravi što prije!

El Sotaescala kaže...

dragocjeno prstenje, volim sve tri su vrlo pogodne za Božić

roser

Isidora kaže...

uh, ja sam se jednom sredila vrelom vodom od kuhanja blitve. ali nakon nekog vremena mi je nestao ožiljak. budeš to prebrodila!

Drangulije kaže...

Jao, koji maler. Nadam se da ces brzo biti bolje. Mogu samo da zamislim kako to pece!

Lepi su ti ovi novi prsencici... :)

naldor kaže...

prstenje je divno! a sto se tice ozljede nadam se da ces cim prije biti bolje!!!:(

Sandra Z kaže...

Ajme meni, baš mi je žao. Nadam se da češ brzo ozdraviti. Do tada, vrijedno skupljaj ideje. Prstenje je fenomenalno, sviđa mi se jako ova čipka i tamne boje.
Lijep pozdrav :))

Marija kaže...

Uf, paziti paziti paziti...ali i kad misliš da si sve predvidio, bum-tres-urnebes...
Kad god se slučajno opečem na prst (taknem toster, pećnicu, ploču, itd.), kroz cijelo tijelo me prođe stravična bol i mislim si kako je onima s većim opeklinama ili neDajBožeIkomViše s opeklinama iz požara... uopće se ne čudim da ljudi padnu u nesvijest i u komu jer živci ne izdrže tu bol u koži...
Sretno s oporavkom, sigurno je već lakše i vjerujem da će se koža oporaviti, mene fascinira koliko posjekotina mi je u potpunosti zacijelilo, i sa šavovima i bez :)

I jedna sličica u kojoj sam se pronašla: http://pinterest.com/pin/212865519857071440/

Prvi prsten me osvojio, divan :)

tina.b. kaže...

hvala na podršci curke! Danas je konačno malo bolje u odnosu na prošle dane, lagano cijeli :)

Sonaj...prelazim na kuhano vino...ako već peče da uživam kako spada ;)

Marija, moja prva misao nakon prvotnog šoka je bila 'Isuse, kako jadni ljudi kojima izgori veća površina izdrže bol, kad jedan mali komad izgorene kože ovako boli?!'...Stvarno, da se nikad nikome nešto slično ne dogodi!
e, a dobro si me nasmijala s ovom sličicom! Živa istina!!

nives kaže...

jako lijepo prekrasno