30 siječnja 2012

Back to colors!

Nakon zagasitih i neutralnih tonova na čas sam se vratila bojama! Ipak se među njima osjećam najbolje! A boje su se svidile TIĆoljupkama pošto je većina brošića koje vam danas predstavljam rasprodana!

Broj komentara: 17:

Sanjushka kaže...

prekrasni su pogotovo "karneval",moja mama bi rekla "sareno i budali drago"!

tina.b. kaže...

hahahaha, ja sam onda definitivno budala :D

Suzana kaže...

Sve ideje su odlične. U ovo sivo vrijeme šarenilo podiže raspoloženje.

Sandra Z kaže...

Bojastični su :)) Super

Đolić Livada bb kaže...

Mrak su! Prvi je baš po mom gustu :)

Sonaj kaže...

Savršeno!!A gdje , molim te ,nađeš Baltazara?!!!Savršeno!Svaka riječ je suvišna!Savršeno!:))

an. kaže...

Tako brzo radiš da te uopće ne mogu pratiti! Super slatki komadTići! :)

Tincha kaže...

Prekrasni broševi! :)

A M A R A D I kaže...

Wooooow... super mi je karneval!!! Ma sve ih lajkam!

Drangulije kaže...

Odlicno :)
I bas mi je drago da se prodaju :)

nives kaže...

prekrasni broševi tako šaroliki kao da svaki ima svoju priču

tina.b. kaže...

Baš me veseli što ste i vi prihvatile ovu moju igru riječi na 'TIĆ'... svaka nova kompozicija mi izbaci osmijeh na lice <3

Sonaj - Baltazari su napravljeni u decoupage tehnici, a sami medaljoni su s eBaya! Punjeni su fimom.

Sonaj kaže...

Draga moja, puno ti hvala na informaciji.Ja sam već pokušavala izrezati oblike od drveta , pa decoupage, ali su mi oblici loši jer se tek učim rezati na taj stroj.Ova tvoja ideja je odlična.Hvala još jednom.
Pozdrav:))

Asja kaže...

Fantastični su! Svaka tvoja nova kreacija je sve bolja i bolja!

Click 4 Chic kaže...

prekrasni su

<3 <3 <3

A... nakit kaže...

Baltazar je zakon!!! :)

Isidora kaže...

svi mi se sviđaju, a pogotovo zadnji. samo što bih mu ja dala naziv cirkus. makar, i karneval je jedan veliki cirkus! :) zbilja puno radiš zadnje vrijeme i to je za svaku pohvalu.