15 siječnja 2012

Crno bijeli svijet, uz malo sivoga!

U zadnje vrime, što vlastitom 'krivnjom' što zbog narudžbi, radim dosta u neutralnim tonovima... Evo par zadnjih uradaka. Vjerojatno će ih biti još jer ponekad trebam odmor od boja ;)

Broj komentara: 9:

Drangulije kaže...

Ma dobro je to tako, s vremena na vreme raditi sa neutralnim bojama ;) i one su divne!

Sandra Z kaže...

Meni se sviđaju ove boje. Sve je odlično :))

Rea kaže...

Mr. owl je moj favorit! :))

nives kaže...

sve je odlično

Sonaj kaže...

A meni se baš sviđaju "neutralne" boje.Ne znam koji mi je ljepši!!!Onaj bijeli je jednostaven , ali meni posebno drag.
Pozdrav:))

an. kaže...

A kako odlično poziraš! Zakon!

tina.b. kaže...

Hvala curke na komentarima i pohvalama :)

an. to mi je najgori dio 'posla'! Pogotovo po ovoj buretini (slikavam se ispred kuće jer je unutra jako mračno)... ah, sve za nakiTIĆ :D

littleBird kaže...

Prelistala sam ti malo blog, i sve što praviš je divno, oduševila si me!! Baš si potrefila moj ukus :D
Ma savršeno!!!!

tina.b. kaže...

Hvala LittleBird, drago mi je da ti se sviđaju moji radovi :) I dobrodošla na blog!