24 siječnja 2012

foto aparat

Dragi i ja vječiti boj bijemo oko foto aparata.... On ima svoje kombije i minije koje preuređuje pa slikava svaki korak procesa, a ja imam svoj nakiTIĆ i slikavam gotove TIĆice.
Danas sam tako nabacila šminku, oprala kosu, pripremila odjevne kombinacije i ispeglala iste... da bi nakon svega otkrila da je dragi uzeo foto aparat i ostavio mobitel doma. Uf. Ne bi to bilo strašno da nemam samo 2, možda 3 sata kvalitetnog dnevnog svjetla neophodnog za slikavanje. Eto, propao još jedan dan, bar što se slikavanja tiče. Kad je situacija već ispala takva idem onda napravit još koji broš ili lančić pa da sutra imam komad-dva više za slikavanje.

Broj komentara: 8:

Sonaj kaže...

I ja često muku mučim sa osvjetljenjem , a za slikanje (na žalost ) koristim samo mobitel.Što je-tu je.Zato su ti uratci (sa ili bez svjetla) savršeni,pogotovo mi je mio silver.

Tincha kaže...

Meni je koma kad sve pripremim za slikanje, a zaboravim napuniti baterije za fotić. I da, još jedan minus zakaj ne volim zimsko vreme, baš zbog toga kaj kratko traje dan, a dok dođem kući s posla isto tak ostane mi dva sata dnevnog svjetla.

nives kaže...

super je sve odlično radiš pozzzz

Sandra Z kaže...

Ah ta naša borba za danje svjetlo ... zvuči mi poznato. Ja lovim vikende zbog toga i onda sam sva u fotkanju.
Odlični su ti ovi novi komadi.
Lijep pozdrav :))

Beba Still kaže...

Prelepi radovi a broš NOSTALGIČAR me je potpuno osvojio ! :))

Isidora kaže...

a ništa, sljedeća investicija: fotić. tj. foTIĆ. ;)

Drangulije kaže...

Prelepi radovi kao i uvek do sada :)
Samo tako nastavi.
Tebi i sa malo svetla nista ne smeta, koliko vidim, jer odlicno sve fotkas :)

tina.b. kaže...

Tincha - redovito mi se to događa! Još je stari aparat pa baterija sama po sebi ne traje dugo...

Sizika - nećeš virovat, jučer se dragi izlanio (jer smo se posvađali radi aparata) da je još prije par miseci kupio novi foTIĆ samo je u Americi. Tamo mu rođak živi pa je njega uposlio da mu ga kupi. Samo ću ga dobiti tek na lito... Do tad se nastavljamo svađat oko aparata :)

Sonaj, Nives, Sandra Z, Beba Still i Drangulije - hvala na pohvalama i komentarima. Puno mi znače :****