09 siječnja 2012

In black

Kao što sam jučer najavila tako sam i napravila - zapisala sam na papir par ideja  kako unaprijediti blog. Uglavnom su se ideje svele na veću učestalost tutorijala, mislim da ću ih najvjerojatnije postat petkom, taman pred vikend kako bi zainteresirani imali inspiracije i vremena za izradu! Također mislim malo više vrimena posvetit šivaćoj mašini i smanjenju hrpe u ormaru koja čeka prenamjenu pa razmišljam da uvedem i stalnu rubriku nešto tipa 'refashion day'.... U planu je otvaranje Woohoo! dućana - s time krećem već sutra, odlučila sam se za 'Mišu'!
Ukoliko se odlučim za ove dvi stalne tjedne rubrike čeka me dosta posla, a mislim da ću morat svoje vrime malo bolje iskombinirat kad uzmem u obzir činjenicu da ga imam dovoljno, a da mi je proizvodni učinak vrlo nizak....
Za početak, idem za radni stol napraviti barem jedan novi broš da se motiviram za daljnje radne pobjede.... to će bit prvo što sam danas napravila! Pozdravko do idućeg posta :)
 Mogu vas još zamolit jednu stvar - da mi u komentarima napišete o čemu biste željeli čitati više na nakiTIĆu.... puno bi mi značio vaš feedback! Tenk ju veri mač <3

Broj komentara: 8:

jednababaroga kaže...

Definitivno tutorijali i refasion su genijalne ideje, i po meni su sasvim dovoljne za sada. Možeš ubacit i koji receptić kad radiš kolače

Drangulije kaže...

Ma tvoj blog je meni odlican. Ne bih ja tu ista imala kao zamerku.
Vrlo je zanimljiv kako tekstulano, tako i u fotografijama.

Samo ti imaj nama inspiracije, i radi :)

Marinica kaže...

Sviđaju mi se ovi tvoji uradci, baš su slatki :) A šta se tiče samog bloga, mislim da bi mogla objavljivati što god da napraviš u svoje slobodno vrijeme, pa bio to nakit, možda neka fora stvarčica koju kupiš ili neka fina večera ili još bolje desert :) sretno u pisanju novih i zanimljivih postova, sigurna sam da će se tvojim čitateljicama svidjeti :) Pozdrav!

A... nakit kaže...

slažem se s ženskicama, meni je blog isto fantazija, iskreno sve mi je lajkkk, izgled, ideje, fotkice, tekstovi a sve, samo nek je inspirejšn! ;))

Sandra Z kaže...

Pridružujem se svemu rečenom do sada i s veseljem ću te dalje pratiti. Jako me vesele najavljene rubrike. Mada od šivanaja baš nisam, ali obožavam gledati kako se što radi.

Lijep pozdrav :))

tina.b. kaže...

Hvala curke na komentarima... :****

Sandra Z nisam ti ni ja baš sa šivanjem na 'ti', ali bi tila bit pa sam mislila onda krenut od nekih jednostavnijih stvarčica tipa suknjica na laštik ili onih torbi na preklop koje vidim posvuda....

Lucija kaže...

Mene bi veselilo više tvojih tutorijala! A i volim blogove na kojima tu i tamo iskrsne nešto osobno, mada znam da je teško pustiti cijelu internetsku naciju u privatni život:-)

nives kaže...

presuper su broševi