19 siječnja 2012

Kititi se tuđim perjem

Danas sam u inboxu dobila mail u kojem me Bea upozorila da je na Fejsu naletila na profil jedne cure koja par mojih radova predstavlja kao svoje! Ne samo to, svoj album je nazvala 'Unikatni radovi 2012.'!? Da ironija bude veća, radove koje je postala ja sam napravila prije skoro 2 godine!?
Već mi se jednom to dogodilo (ali su slike izbrisane prije nego sam uspila reagirat) i teško mi je na takve stvari ostat ravnodušna koliko god sam svjesna da se one događaju i drugima! Toliko sam ljuta, razočarana i povrijeđena da vam to ne mogu opisat!

Ako uzimate fotografiju koja nije vaša osnovni bonton nalaže da  se naznači autor fotografije (i radova na njoj) i da se postavi link na stranicu/facebook stranicu/kontakt osobe koja je autor.
EDIT: Mislim da je korektno da kažem da mi se dotična gospođa ispričala i da je maknula moje fotografije sa svog profila jer je, kako kaže, bila nesvjesna kako sam se ja radi toga mogla osjećati. Da li su razlozi zbog kojih su fotke maknute ti ili neki drugi meni nije bitno - ono što sam željela je postignuto i to mi je dovoljno. Iz tog razloga sam maknula iz ovog posta ime i sliku dotične.

Broj komentara: 17:

Helena kaže...

Za nepovjerovati....

nives kaže...

nemogu vjerovat čula sam takve stvari al da tako očito ide krast tuđe radove mogu zamislit kako se osječaš

astrid.york kaže...

ou đizs.... besramno
to mi je dno dna i baš čitam danas po Fb-u koliko takvih slučajeva ima. teško je zamislit da netko može pasti tako nisko....ccc.
drž se :)
i nastavi sa svojim radom bez obzira na sve ;)

KAKAV NERED by DiMuK kaže...

koliko god da je to učestala pojava, toliko mi je i nevjerojatno i čudim se svaki put ispočetka...

kad te razbjesni sjeti se one da je kopiranje najiskreniji oblik laskanja...a ovo je vrlo slicno ;)

Anonimno kaže...

obavezno radi zig na slikama, po mogucnosti u sredini da nitko ne moze izrezati i da se zna da je to tvoj rad :)

Sanjushka kaže...

O majko moja,nemogu vjerovati.

Olija kaže...

Pa jel tim ljudima toliko dosadno u zivotu???
Svasta, nazalost takvih ljudi ima sve vise

Lilla Indigo kaže...

Ne mogu vjerovati da nekome može pasti na pamet tako nešto :(

tina kaže...

sramota! draga,ja bi joj očitala bukvicu i trazila da te slike ukloni s mjesta! fala bogu pa nije nije jedan moj rad zalutao pod 'njeno'! i još nesto: s obzirom da tih plagiranja ima i sa ostalih stranih blogova na nase domaće predlazem ti da u photoshopu ili sličnom programu stavis natpis preko cijele slike jer onda takvu slike neće moći staviti pod svoje radove!

tina.b. kaže...

Do sada sam logo stavljala u dnu slike, ali mislim da će od sada ići na sredinu! Ove stvarTIĆice koje je ukrala su u albumu 'prodano', na Fejsu su od lita 2010., na njih još nisam stavljala nikakav logo. Možda tko prepozna moju Đurđicu (stari fotomodel lutku)?! ;)

Tatjana kaže...

Pa ovo je presmiješno!!!!Ne mogu vjerovati koliki usud dotična ima!!!!!Ne znam bih li joj se divila????

Dakle...nemam što više reći.Ti si to savršeno napravila!

Unique Hrebina kaže...

ahahahahaha... ovo zadnje da ne spominješ da si na nekim slikama ti mi je presmiješnooo :)
ja sam jednom optužena da kopiram pljoske i u više navrata mi se desilo da moje recepte i slike kolača ljudi predstavljaju kao svoje... ali iskreno... odlučila sam ne ljutit se negvo bit ponosna :)
jer očito to kaj radim nekaj valja čim su me počeli kopirat... preporučam to i tebi... jer nerviranje te ne bu nikam dovelo. a kaj se toga tiće da sam ja kopirala pljoskice još uvijek nije dokazano (jer ja za razliku od mnogih imam mašte i spretne rukice pa mi kopiranje ne pada na pamet)
eto tolko... sretno u daljnjem radi u nek te samo kopiraju... svi velikani se kopiraju :)
bolji kompliment ne buš dobila hehehehehehehhehe :)

Suzana kaže...

Svi komplimenti za tvoj rad, trud, fotografije. Iako besramno to što te kopiraju je kompliment i bolji ne možeš ni dobiti na ovim prostorima. Želim ti još puuno novih i lijepih ideja-da ekipa ima šta kopirati....ne ljuti se .....

Drangulije kaže...

Pročitala sam prepisku između tebe i dotične. Ne znam, ne treba niko da sudi, ali moram da iznesem da su mi neke stvari malo čudne, i van vremena, što se kaze...
No, postigle ste sporazum... što je najbitnije.

I da, to što te kopiraju ili postavljaju tvoje radove kao svoje, kazu svi da znači da si dobra u poslu... :) i da hoće da budu kao ti...
Mozda te malo oraspolozi ovo, ja ne znam kakav je osećaj, nisam ni kopirana ni kradena :)

tina.b. kaže...

Hvala curke na lipim ričima i ohrabrenju!
Drangulije, ma imala bi ja tu još komentirati, ali ne želim. Mislim da sam jasno dala do znanja tko sam, što sam i kakva sam.

Rea kaže...

Možeš se ti ljutiti koliko god hoćeš, ali mislim da bi trebala biti ponosna, jer.. Kad sam saznala za krađu na Isidorinom fejs profilu, nisam ni skužila o čemu se radi, jer su na slici bili tvoji radovi i bila mi je pomisao: u čemu je problem tu s NakiTićem? Kužiš, dobar brend se prepoznaje, zato nemaš brige s time!
A baš bi voljela da netko naruči od nje neki tvoj, pardon, "njezin" rad, pa da vidimo hoće li zadovoljiti naručeno?

Asja kaže...

Zaista mi je žao što ti se to dogodilo, poznat mi je osjećaj, dogodilo mi se to više puta. Uvijek se razljutim kad čujem za tako nešto, mislim zar ljudi ne razmišljaju da će kad tad biti uhvačeni?! Još više me ljuti kad pročitam da velike korporacije kradu kao nedavno što pročitah ovdje:
http://www.layla-amber.co.uk/1/post/2012/01/plagiarism.html