17 siječnja 2012

Moje male pTIĆice

Već duže vrime kombiniram patentne zatvarače u svom nakiTIĆu. Koji god patent da sam izrezala ostavila sam u jednoj kutijici njihove zatvarače (hrčak mi je drugo ime). Znala sam da ću ih iskoristiti kad-tad! Jučer konačno jesam!
Nisam odavno bila ovako oduševljena nečim što sam napravila! Tako jednostavno, a efektno! U sve sam se pTIĆice zaljubila i teško će mi se bit razdvojit od njih.... možda da ipak jedan ostavim sebi, ARU?! ...Ili VRAPCA? Što će mi CRVENDAĆ i SLAVUJ reč na to?!
 ARA

Broj komentara: 10:

littleBird kaže...

FENOMENALNI SU, jako mi se dopada blog!!


mymakeupandu.blogspot.com

Sanjushka kaže...

ej,super su,prekrasni,kako se samo svega sjetis.

kaj je to novi friz pao???jako mi se svida,slatka si skroz.

Drangulije kaže...

Kada sam ih videla na FB, isto sam pomislila ;) tako jednostavno, a veoma efektno :)
SVAKA TI CAST :)

tina.b. kaže...

Hvala curke :)

Sanjushka - da, da, malo sam se frizirala. Možda malo i previše, ali narast će ;)

nives kaže...

wow baš su super lančići

Lucija kaže...

Strašno mi se sviđaju ove ogrlice!!!

an. kaže...

Naravno! Predobro! Super super super! Krasno! Inovativno! Mislim da točno znam kako se osjećaš - kad smisliš i napraviš nešto što zbilja nikad i nigdje još nisi vidjela a toliko je savršeno da je čudno kako to zbilja nikad još nigdje nisi vidjela.
Pusa! Ma moram još jednom - Super!

A M A R A D I kaže...

Totalno ti je super ideja! Lovely! Pozdravčić :))))

tina.b. kaže...

Hvala curke! Odlučila sam jedan lančić zadržat za sebe samo ne mogu još odlučit koji... Što vi kažete?

Isidora kaže...

kako dobra ideja za privjeske!