11 siječnja 2012

Otvoren je WooHoo dućanTIĆ!

Ah ljudi moji, oborila me prehlada! Danas nisam u stanju za ništa! Otvorila sam WooHoo dućan (konačno) i to je jdino što sam napravila! Iako kad malo bolje razmislim koliko sam radi njega prisidila isprid kompa u sređivanju i uploadanju fotki, možda bi bilo bolje da sam to ostavila za koji drugi dan. Ne znam da li je od kompa ili prehlade, ali oči su mi jedva poluotvorene, nos curi, zaglušene uši.... vrime je za dekicu i čajkić!
Da, uzela sam profil Mišo, a kako ide prodaja i kako sam zadovoljna rekcijom ljudi o tome ćete dobiti izvještaj pred kraj miseca!
Ovu sliku sam izabrala za profil, to sam se još jučer igrala s photoshopom. Danas ne bi imala volje za to!
Eto, obavijestila sam vas o dućanu, sad gibam ;)

Broj komentara: 6:

Zondra Art kaže...

Želim ti puno zadovoljnih kupaca!
Pozdrav:)

Drangulije kaže...

Svaka ti cast, ipak radis na ispunjenju planova :) pa cak i bolesna.
Javljaj izvestaj o prodaji. Nadam se da ce biti i vise nego odlicna :)
Ozdravi sto pre :)

Sonaj kaže...

Što prije ozdravi!Sretno sa dućantićem, izgleda odlično.
Pozdrav:))

Sandra Z kaže...

Aaaaaaaaaaaaaaa, super, idem u posjetu.
Lijep pozdrav :))

Sanjushka kaže...

E pa ja sam ti dućkas pregledala, jako lijepo. Želim ti puno sreće i još više zadovoljnih kupaca.

Asja kaže...

Čestitam! Odoh ga odmah vidjeti!