25 siječnja 2012

Pattern mix

Moda je zabava. Igra. Bar bi trebala biti. Ne bi je se trebalo ozbiljno shvaćati. Odjeća, osim igre, isto tako može biti i odraz osobnosti onog tko je nosi.
Ne znam za vas, ali ja volim boje (neke više od drugih). Što to točno, i da li uopće išta govori o mom karakteru nije tema ovog posta. Drugu stvar sam primjetila - u zadnje vrime sam počela kombinirati boje koje ranije nikad ne bi spojila. I ne samo to, sve mi je draža pomisao kombiniranja različitih uzoraka. Točkice s prugicama, cvjetno s geometrijskim, retro s modernim - volim tražiti sklad u neskladu. Jesam ga pronašla, što se vama čini?

Broj komentara: 7:

Sandra Z kaže...

Ma sve je totalno pogođeno i spojeno savršeno ... nikakav nesklad, savršeno do najmanjeg detalja i boje.
Lijep pozdrav :))

Zondra Art kaže...

Prekrasni su ti i jakoo skladni ovi broševi!

Pozdrav:)

Sonaj kaže...

Jaaako mi se sviđaju ovakve kombinacije!Dok ne vidiš , tko bi rekao da može ovako dobro i posebno izgledati.

Isidora kaže...

naravno da si dobro posložila, pogotovo plavička.

Drangulije kaže...

Ma odlicno je. U danasnje vreme je sve sto je u neskladu u stvari u sladu :) Tako ispada... Samo hrabro u nove kombinacije :)

Tincha kaže...

Super kombinacije!

franio kaže...

genijalno složeno, volim tvoje broševe i kombinacije sa odećom!
pozdrav iz Poljske!