27 siječnja 2012

TuTIĆ petkom: marka(ntni) broš!

Kladim se u što hoćete da svaka od vas koja čita/prati ovaj blog ima doma jednu pismo torbu?! Ja sam svoju nabavila ovo lito (iako nije prva ove vrste svakako jest najsličnija pismu) na eBayu za nekih 60ak kn. Kad sam otvorila paket i vidila je prva misao mi je bila 'samo joj fale marke'! Od tad smišljam kako ću ih napraviti i staviti na torbu da upotpune doživljaj! Jeste spremne? 1, 2, 3 let's go!

Trebat će vam sve prikazano na donjoj slici i ovaj put mislim da sam stavila sve! A sad objašnjenje ovog malog čuda s etiketom na kojoj piše 'DECO'. To vam je učvrščivać za papir i tkaninu. U tekućem je stanju i konzistencijom i mirisom vrlo podsjeća na drvofiks tako da virujem da bi i on mogao poslužiti ako već niste u mogućnosti nabaviti baš ovaj proizvod. Do njega je prozirni mat sprej.
Pokušajte odlipit marke bez da oštetite nareckane rubove. Dragi mi kaže da je to izvedivo ako poviše pare stavite papir na kojoj je marka. Navodno se lako odlipi (skupljao je marke kad je bio mlađi, valjda zna - ja sam pokušala i nije mi baš nešto uspilo). Odrežite karton cca 1 mm sa svih strana manji od marki.
Zalipite ih učvrščivaćem i obilato namočite unutarnju stranu marke (po rubovima).
Kad se stražnja strana osušila isto napravite sa prednjom. Ja sam ponovila postupak 2 ili 3 puta... nisam sigurna!? Učvrščivać je baš kao i drvofiks bile boje dok se ne osuši tako da se ne brinete.
Dok se markice suše uzmite komad filca i izrežite opet malo manje komadiće od marka. Provucite kopčicu za broš kao na slici i zašijte je da budete sigurni da se neće izmigoljit.
Otkrit ću vam jednu malu tajnu - filc je dosta skup u hobi dućanima, a ova tkanina koja bar izgledom i opipom dosta podsjeća na filc (nisam provjeravala sastav) je kupljena u nekom običnom dućanu i to kao krpa za čišćenje (4 komada veličine cca 50 cm x 70 cm za nekih 8 kn).
Kad vam se prosuše marke možete ih odmah posprejati bezbojnim lakom da ih zaštitite, a to možete napraviti i kad broševi budu gotovi. Kako vam više paše.
Dakle, završni dio - spojiti markicu s tkaninom na kojoj je kopčica za broš i to je to.
Ne mogu dočekat da prošetam moje pisamce! Baš sam sretna da sam ih konačno napravila i zakeljila na torbu.... I zamislite slučajnosti, dragi mi nije tio dat svoje marke pa sam morala za ovaj projekTIĆ dizat marke sa pošiljki s eBaya! I eto, baš na njima TIĆice :D
Ako vas je tuTIĆ inspirirao da i sami napravite nešto slično (ili različito) pošaljite mi slike na nakit.tic@gmail.com pa ću updateati post s vašim radovima!

21 komentar:

tena kaže...

Ajme, super ideja i odlično izgledaju :)
ali dobro da se nisi kladila o novce, jer ja nemam pismo-torbu :)nekako mi se čine nepraktične za nosit, al ih volim vidit na drugim curama

tina.b. kaže...

Moja je super jer ima i trak koji se može okačiti tako da bude baš prava torba ;) Al' dobro da se nisam kladila hehehe!

Drangulije kaže...

heheh :) zanimljiva idejica...
nego, ova kripica me zanima :) lepe su mi tufnice, a zaista je filc nešto mnogo skup. sve razmišljam ima li kod nas tako nečega, što podesa na filc, moram sada da pipam sve što imamo od tih krpica kući (prodaju se sve zapakovane) :)
lepa ti je ova torbica...
verujem da bi mogla tako nešto da sašiješ i sama :)

tina.b. kaže...

Drangulije, ja sam ti krpice kupila ili u Konzumu ili u Metrou, nisam sigurna. Vidila sam da ih imaju i u bojama, bez točkica. Sama tkanina je možda malo tanja od filca, ali mislim da može bez problema poslužiti kao podloga u ovakvim projektima. A što se šivanja tiče, da, kroj je dosta jednostavan samo što je ovaj materijal jako debel i to sa običnom mašinom ne bi mogla sašiti.... ali moram definitivno Bernette staviti u pogon više nego do sad pa pokušat sašit na njoj, pa zašto ne ovakvu torbu?!

Sanjushka kaže...

jeee, super ti je! stvarno si puna ideja!odkud samo to sve izvlačiš?!

Raki kaže...

Mnogo mi se svidja ideja! Mogla bi ih direktno dekupazirati na tkaninu,pardon,na torbu,(koju ces da sasijes!) eto,i ja o tome razmisljam vec neko vreme,ali ne znam kako na eko kozi da uradim dekupaz,tek sam pocela sa tim nesto da petljam...pozdravcic!

... kaže...

Wow pa kako si se toga sjetila :) Super je!

eda kaže...

Ideja za deset!! Izgleda fenomenalno!!

Rea kaže...

Odlična ideja, totalno mi se sviđa!! :)

drenka kaže...

e moram ovo napraviti!! odlicna ideja!!!

mojemakaze kaže...

Ideja je fenomenalna, ja sam oduševljena kako je ispalo! :)

Tatjana kaže...

ovo je genijalno....i sad mi je žao što sam jaaako davno imala toliko starih markica da nisam znala kud ću s njima i onda sam ih nekomu dala jer ih nisam cijenila :(

Magrit kaže...

Sjajna Sjajna ideja !
Ovo je sigurno jaako primetno da ulici :)

Jesam rekla da je sjajno ?
Nisam ?
E pa sjajno je ! :)

(imam malo problema sa postavljanjem komentara.... kaze da znaci koje sam uzela na odgovaraju slici ... iznova i iznova,.... )

lillaindigo@yahoo.com kaže...

Sviđa mi se, odlično je ispalo.

Asja kaže...

Prekrasni su brošići!

tina.b. kaže...

Hvala curke! Crvenim se od pohvala :))

Magrit...znaaaam, katastrofa je blogpost zadnjih dana s komentarima! Drago mi je da si ipak uspila komentirat :)

A... nakit kaže...

fora su...

Lucija kaže...

Predobra ideja!

Misty kaže...

Ajme ovo je savršeno! Ja sam inače opsjednuta pisanjem i primanjem pisama, ovo je stvoreno za mene! Čim uzmognem, bacam se napravljenje nečeg ovakvog :)

Suzana kaže...

Tutić je ok i danas. U međuvremenu sam pronašla krpa za čišćenje i u lijepim bojama odlične kvalitete. Samo treba misliti u dućanu i nađe dobra stvar na neobičnom mjestu.

Anamarija T kaže...

Super je ideja!hahha, dragi nije htio dati marke!škrtica:)