20 siječnja 2012

TuTIĆ petkom: posjet željezari

Drugi put kad vas dragi odvuče u kakav Bauhaus, Baumax, Pevec ili sličan dućan nemojte žugati nego odite na odjel željezarije i kupite sebi koju maticu! Svih boja i oblika!
Curke, danas radimo lančić, a stvari koje će vam trebati su manje-više ove (OPET sam zaboravila ubacit par stvarčica poput alki u boji lanca, igle i konca te škare):
Znači kad vam je dragi kupio matice ili kad ste mu ih ukrale iz kutije za alat sljedi bojanje. I to sprejom. Ja sam se ovaj put odlučila za 4 nijanse matica: srebrnu (kakve sam ih kupila), crne, bakrene i zlatne.
Otkrit ću vam jedan mali trik, ili možda uopće nije trik.... Nije bitno. Uglavnom, kad posprejate prvi sloj, obično boje ima viška što rezultira ljepljenjem matica (ili što god već bojate) za podlogu stoga ih ja iglicom prebacim na čisti kartončić par minuta nakon sprejanja. Proceduru sprejanja ćete morati ponoviti 2 puta jer ćete morati okrenuti matice i pobojati onu stranu koju niste mogli prvi put. Logično.
Dok vam se matice suše uzmite komad žice iz kutije alata od dragog. Bolje je da je žica što čvršća jer nisu baš matice lagane k'o perce. S jedne strane kliještima napravite dupli krug veličine rupe na najmanjoj matici tako da kad provučete maticu ona ne može dalje. Opet - logično!
Ovaj dio možete i izostaviti, ali pošto sam očito ovisnik o fjocima onda u mene lančić ne prolazi bez jednog. Dakle, svežite od trakice običan fjok/mašnu kakvu inače radite na remicima (špigetama) od patika samo kroz sredinu napravite 2-3 šava s iglicom i koncem tako da se fjok ne odveže. Onda provucite žicu kroz čvor sa stražnje strane.
 Vrime je za nizanje. Ja sam stavila prvo par plastičnih perli koje zapravo idu do ruba mašne i gotovo se ni ne vide, a onda sam nastavila nasumičnim dodavanjem matica.
Na kraju napravite još jedan kružić da završite niz, kroz njega provučete one neslikane alke i lanac i to je to. Gotove smo!
 Što vam se čini? Znam, nisam prva koja se ovog sjetila, ali eto, možda vas tuTIĆnadahne za neke vaše vlastite kombinacije! Igrajte se!
Od matica koje su ostale obojane napravila sam privjesak za dragog, namjenjen je za njegovu radionu (i opet fjok, ne znam baš što će na njega reč, ali nema veze, nek ga makne ako mu smeta)!
Btw, ovaj zavijutak na dnu bi trebalo predstavljat srce ;)

Broj komentara: 13:

Unique Hrebina kaže...

super je upotrebljavat matice... i ja koristim sve kaj ulovim doduše ne od dragoga već od tate ali srećom sam tatin sin pa si i sama odem i kupim sve kaj mi treba u bauhausu i pevecu :)
no da trabunjam... srčeko za dečka i privjesak je super... i kuži se da je srčeko :)

Isidora kaže...

jako dobra ideja. "muški" dućani su zapravo jako cool.

Rea kaže...

slažem se s Isidorom. I meni je mašnica baš slatka, bez nje to ne bi bilo to. :)

Drangulije kaže...

Super :)
Ja vec duze vreme razmisljam o sfrafcicma i maticama, i ostalim "muskim" stavarima... da osvezim malo nakit koji pravim, kako ne bi bio monoton :)

Hvala za tut!

Denise Scicluna kaže...

wow your creativity is endless!! they look soo lovely well done!!! :)

Tincha kaže...

Super ideja!

Sandra Z kaže...

Odlična ideja. Nisam imala pojma da u običnim, muškim, maticama, čuči takva mogućnost. Hvala ti za ideju :))

Zondra Art kaže...

Uvijek imaš neke super ideje, svaka čast!

Sanjushka kaže...

Wooow ideja ti je odlicna, super je privjesak. Obozavam Baumax,jedan mi je preko puta zgrade i cesto se prosecem kroz njega no nikad nisam dosla do matica. Bravo.
A kakav ti je to sprej?

Tatjana kaže...

A ja sam mislila da samo ja idem u željezariju i gledam sve artikle jer nikad ne znam na što će me asocirati...I zamisli baš u petak bila sam i ja,i naravno da mi je nešto sinulo...ali matice sam uredno zaobišla i definirala kao nezanimljive.A ovim tutom si me skroz posramila!Svaka čast!

tina.b. kaže...

Hvala curke na pohvalama! Dragome je oduševljen privjeskom, odmah je prikačio ključeve na njega :)

Sanjushka - ovi lakovi su ti isto iz tako nekog 'muškog' dućana, meni je inače ova marka najdraža od tih boja u spreju. Inače, na njima piše 'akrilni brzosušivi lak' i stvarno jest brzosušivi ;)

Tatjana - i ja se osjećam posramljeno svaki put kad vidim nova čuda od naplavina na tvom blogu! A jedva čekam da vidim što si to ti u petak našla i što ćeš od toga napraviti :)

Lucija kaže...

Meni se posebno sviđa što si stavila ovu mašnicu, baš taj kontrast između grubih matica i trakice koja "vuče" na narodnu nošnju je dao poseban pečat ogrlici. Bravo!

Asja kaže...

genijalna ideja! sad odmah poželim otići do željezarije!