13 siječnja 2012

TuTIĆ petkom: trebate mjesto za ključeve?

Dakle, petak je dan pred vikend kad nam je već puna kapa posla (bar onima koji su zaposleni) i svi jedva čekamo dignit noge na kauč, zaposlit ruke grickalicama i mozak poslat na pašu. Ipak, ima onih koji svoj vikend žele iskoristiti kreativno pa sam stoga, najviše za njih, odlučila pokrenuti novu rubriku, TuTIĆ petkom, u kojoj ću nastojati svaki petak napraviti tutorijal za kreativni vikend!

Od kad sam naletila na njezin blog i na divne stvari koje radi od naplavina non stop imam u glavi kako ću poć na neku plažu, tražiti drvca i konačno nešto od njih i napraviti. Ona se zove Tatjana, piše blog Art Drops, a meni je poslužila kao današnja inspiracija za tutorijal 'ključno mjesto' :)
Današnji tutorijal je ispao cjelodnevna pustolovina. Počeo je potragom za idealnim drvcem na plažama pored mjesta u kojem živim (ako Pelješac išta ima e onda su to savršene plaže, teško ćete me uvjerit da negdi ima boljih, ali o tome nekom drugom prilikom). Nakon što sam pronašla što sam tražila, a i što nisam tražila, krenula je izrada. Evo što će vam otprilike trebati:
Ja sam dasku pronašla na plaži, ali proć će i bilo kakva druga. Kako obično na ovu prvu sliku zaboravim ubaciti pola stvari za koje se ispostavi da će mi tokom izrade trebati tako je bilo i ovaj put - zaboravila sam staviti bušilicu koja doduše nije nužna, ali olakšat će vam posao, flomiće/markere i kukice za stražnju stranu daske (također nije nužno jer možete jednostavno probušiti rupe i zakačiti špagu).
Idemo po redu. Za početak kamenčiće i dasku obojajte u bijelo. Za kamenja će vam trebati i nekoliko ruka boje.
Zatim dasku posprejajte u nijansu koju želite da na mjestima 'izviri' nakon struganja. U mom slučaju to je bila bakrena boja. Ovaj dio možete obaviti i kistom i akrilnom bojom, ali ovako je lakše.
Nakon što se boja još jednom posušila opet dasku prebojajte u bijelo i opet je pustite da se suši.
Zatim brus papir u ruke i postružite rubove da ispod bile proviri boja koja se nalazi u sloju ispod nje. Većina vas vjerojatno već zna proceduru kako dobiti taj starinski štih.
Sad su kamenčići na redu. Uzmite flomastere i na njima napišite oznake za ključeve.
Kamenčiće vrućim ljepilom zalipite za daščicu. Nemojte dugo čekati jer se ljepilo dosta brzo hladi u dodiru s kamenjem (ali zato nema straha od razmazivanja).
Kukice zavidajte na dnu daske. Ovaj korak bi vam bio lakši uz bušilicu, a ja sam to shvatila kad sam skoro sve kukice već ručno zavidala.Još samo trebate probušiti dvije rupe za špagu (ili zavidati one kukice za vješanje, kao na okviru za slike), napisati ključno mjesto flomićem/kistom i to je to!
Edit: Promijenila sam slike gotovog ključnog mjesta jer je aparat sinoć bio umoran, a i ja.... uostalom, vikend je već počeo, zar ne?!

Broj komentara: 16:

Marinica kaže...

joooooooj kako je ovo dobro!! odlična je ideja i preslatko izgleda :))

Sandra Z kaže...

Aaaaaaaaaaaaaaaa ovo je odlično! A naziv mi je predobar, "ključno stvar" u svemu! Hvala ti na tutiću.
Lijep pozdrav :))

Lucija kaže...

Super tutorijal i super rubrika! Posebno mi se sviđa ovaj dio s kamenčićima!

Tatjana kaže...

Naplavine,naplavine!Pa tko im može odoliti?????

Ideja mi se jako sviđa i od kamenčića do naziva!Savršano!Tnx!

Just Cake Girl kaže...

Odličan tutorial i ideja!! :)

Drangulije kaže...

Slatko opisano i uradjeno :)
Potpuno u tvom stilu.

an. kaže...

Aaaaa - ključno mjesto! Za krepat! Odlično!!!!!

Asja kaže...

Fenomenalno! Ključno mjesto, koja dobra igra riječi :)

Goge kaže...

Odličan tutic. Dobro da si napravila vješalice i za ključeve koje ćeš tek nabaviti.

Angie kaže...

Izvrsna ideja! A sam naziv "ključno mjesto" oduševio me više od svega! :)

Rea kaže...

Hvala na tutiću, jer ovaj privjesnica ključeva izgleda fenomenalno!!

Olija kaže...

Slatkoooo!

Pozdrav

tina.b. kaže...

hvala na lipim komentarima curke :***

Sanjushka kaže...

Ovo ti je stvarno preslatko, svakako vrijedni pokušati napraviti nešto ovakvo. Veselim se iduće idućem petku i TuTiću.

Bi_bop kaže...

superička ideja!

Bojanine tvorevine kaže...

Ovo je predobro,i to mi hvali u kuci,moracu da se dam u akciju:)