16 veljače 2012

Bez naslova

Čini mi se da već sto godina nisam postala nove radove, a prstenje valjda tako dugo nisam ni radila!? No, ova dva dana, nakon gotovo tjedan dana zimskog zastoja, uhvatila sam se posla kao na traci. Kombinacija patenata i tkanine, ali ovaj put na prstenju, ne na broševima. Sviđaju li vam se? Moj je favorit Neone :)
Sutra zbog nekih obaveza najvjerojatnije neću moć odradit tuTIĆ petkom...! Nemojte se ljutit, neće mi prijeći u naviku ;)

Broj komentara: 13:

Sanjushka kaže...

definitivno"masnica fjokic" a i ostali su super. samo ti sutra preskoci tutic ali nemoj da ti prede u naviku.

Sonaj kaže...

Ova kolekcija je izvrsna.Jedna me kolegica mučila da joj napravim prsten, ali ne bih se ni u ludilu upuštala u takvo što,pogotovo kada vidim kako su tvoji savršeni!!!Uputit ću je na tebe.Pa ako voli ,nek` izvoli!!!Pozdrav:))

Renata kaže...

Baš su ti super prstenčići!Moji favoriti su paun i mašnica fjokić!:)

Drangulije kaže...

Hehee, bas dugo nije bilo prstenja, imas pravo... Ali, radis ono sto ti se radi i kako te inspiracija uhvati :)
Meni je nekako favorit Love tornado :)

Asja kaže...

Svi su super! Ovaj zadnji mi se najviše sviđa!

slaja kaže...

love tornado i neone su mi divni :)

Tatjana kaže...

Love tornado i mašnica fjokić...njih bih izdvojila,pa ih eto izdvajam...Love tornado i mašnica fjokić!

nives kaže...

prelijepi prstenčići

Tincha kaže...

Svi su prekrasni!

tina kaže...

nisam ljubitelj patenta ali kad ih ovako bolje pogledam svi su mi super

tina.b. kaže...

Hvala curke :*** ljubim vas sve!

an. kaže...

U, jako volim ovo veliko prstenje!

Milka kaže...

Paun - definitivno je za mene najlepši ... prelepi su svi ali kad još jednom pogledam ipak - Paun
pozdrav draga