27 veljače 2012

Celebrate daydreaming

Mislim da mom naaajdražem poštaru već debelo idem na živce! NakiTIĆ mu daje posla... danas mi je trubnio sa svojim motorinom i dobacio kuverticu! Samo po napisanoj (mojoj) adresi sam znala od koga je! Asja ne može ni slova napisati onako najobičnije, onako kako inače adresu pišu svi ostali ljudi... valjda je to profesionalna deformacija?! A u prekrsno zapakiranom paketiću se nalazi ovo:
Ručno oslikana bilježnica (Moleskine) i print jedne njezine ilustracije (btw., sama sam je izabrala, a za to mi je tribalo valjda sat vrimena dok sam se konačno odlučila, teško je izabrati samo jednu)! Mislim da bi idući petak u tuTIĆu mogla raditi kakav okvir u koji ću ga smistiti! Jeeeej! Savršen print za ga obisiti poviše radnog stola!
Btw, ako nekog zanima, ona je u zamjenu za ove divotice dobila broš 'Plavičak'

Broj komentara: 9:

naldor kaže...

ma postar je sretan da ima posla ;) ! predivno!!! malo ti i zavidim ;P na ovim divotama

slaja kaže...

lijepa razmjena, obje ste dobile divne stvarcice :)

Sanjushka kaže...

nemas se sta bedirati zbog postar to mu je posao,super ste swapale.

Misty kaže...

Zakon poklončić i super ilustracije! :)

Asja kaže...

Drago mi je da ti tako brzo dobila paketić! hehe, da to s rukopisom jeste profesionalna deformacija trebaš mi vidjet potpise na osobnoj i dokumentima :)

Tatjana kaže...

Ajme koji je ovo bio divni swap!Ono, baš ste obje bile dobre ruke!

Isidora kaže...

i ja sam se s njom mijenjala. ima tako dobar rukopis!!!

Magrit kaže...

Mnogo mi se svidja ilustracija - volim te smirene likove, pune samopouzdanja dok mastaju i niko im nista ne moze :)

tina.b. kaže...

@ Naldor & Sanjushka - ma ja se to s poštarom zezam, prijatelj je, a povremeno baci oko na blog pa ga moram spomenit hehehe :)

@Magrit - Asja ima predivne radove, baci oko na njezin blog sigurna sam da ćeš se oduševit

@Sizika - savršen joj je rukopis... ljubomorna sam!