22 veljače 2012

Friendship is in the air!

Posljednjih par dana je obilježilo nekoliko lipih stvari pa sam ih odlučila podijelit s vama.
Jučer mi je došlo malo pisamce u kojem sam primila predivan broš. Poslala mi ga je Iva koja ima zlatne rukice pa puno kukiča! Pošto se ovome poklonu uopće, ali uopće, nisam nadala oduševljenje je time bilo i veće.... A još me dokrajčila porukicom uz broš!
Iva svoje radove i prodaje, više slika možete naći OVDJE!
Najdraži poštar ima pune ruke posla s mojim pošiljkama pa je onda isti dan donio i prekrasne pečaTIĆe koji su kupljeni na eBayu, a koji su stigli expresno brzo! Dragi je već dobio zadatak da mi odreže par komadića pleksiglasa na koje ću ih zalipiti. Šta nisu genijalni?!
A u ponedjeljak je donio i paketić koji mi je poslala Sizika. S njom sam se trampila za jednu 'spravicu' koja buši rupe. (Sizika, kako smo na kraju odlučile zvati ovo čudo, ruporezač?) U zamjenu, ja sam njoj poslala dva rajfića s time da mi je dala potpuno odrješene ruke u biranju motiva i ukrasa.
Hehehe, izgleda da je moj zamašaj bolji od njezinog jer ja uspijem par papirića odrezati odjednom ;)
Za vikend sam konačno nešto napravila sebi, a to se virovali ili ne ne događa baš često. Znate da sam bila oduševljena onim mojim pTIĆicama pa sam eto napravila i sebi jednu, ovaj put bez mašne i jednobojnu.
Ne bi bilo loše da je svaki tjedan ovakav?!

Broj komentara: 13:

Magrit kaže...

Kako dobar post :)
Narocito mi se svidjaju ove sovice ... nikad ih dosta :)

I cekam sliku na kojoj gledas u desno :)

tina.b. kaže...

hahahaha, Magrit postoji jednostavan razlog zašto uvik gledam u livo - imam problema s livim okom, malo mi biži pogotovo kad sam umorna pa onda to ružno izgleda. Na ovaj način ga moalo sakrijem ;)

Drangulije kaže...

Hehhee :) Odlicno! I pokloni i pecati i ruporezac :D

naldor kaže...

bas lijepo! pecati su savrseni!!!:)

Sanjushka kaže...

Dobro si ti trampala...

Isidora kaže...

hahaha, dobro je znati da imaš jak zamah, da se nitko ne igra s tobom. šalim se. super! :) pa mislim da bi mogao biti krugorezač.

Zondra Art kaže...

Svaka čast, sve mi je prekrasno!

Pozdrav!:)

nives kaže...

SVE JE JAKO LIJEPO POZZZZ

Rea kaže...

Lijepo je kad te tako netko ugodno iznenadi, a s porukicom se i ja slažem. Lijepo si trampila, kao i što je lijepa ogrlica s ovim zatvaračima. Ti to sve tako uspješno pretvaraš u zgodne stvarčice.. Svaka čast!

Raki kaže...

Mnogo je lep bros,bas zato sto je zut! Savrsen! A sovice!!!! Obozavam,bas u mom poslednjem postu sam o njima pisala! TJ. o sovama na moj nacin! ogrlica ti je bas Ti! :) Puno pozdrava,Raki

Andjela kaže...

Sve lepse do lepseg :) Voilim kad vidim koliko su nase blogerke divne i darezljive, i kako vlada jedna pozitivna atmosfera na svim nasim blogovima ovde :)
PS. Svrati do mog bloga po nagradicu! :)

Tatjana kaže...

Ne bi bilo loše nikako!Sve od prve do zadnje predobre stvari...a na kraju lančić od šliceva... e tu sam odvalila...skroz!

tina.b. kaže...

Hvala vam curke na komentarima, svaki me od njih razveseli, svaki put :)

Andjela, gibam odmah na tvoj blog :)