07 veljače 2012

Gastro: Steamy, creamy...

je blog koji piše Ana, a glavna tematika mu je hrana! 'Mmmmljac!' to promislim kad god vidim njezin novi post i nove fotografije... kao da će mi ta savršena hrana uletiti iz ekrana - tako živopisno i mirišljavo ta njena hrana izgleda! Je li sve baš tako savršeno i za jesti ne znam, rado bi isporbala, možda joj se javim kad budem u blizini Zadra hehehe :) Do tad mi preostaje da iskuša(va)m njezine recepte.
Za sada sam spremala, i to nekoliko puta, zanimljivi rižoto od jabuka! Savršeno jednostavan, a tako neobično primamljivog mirisa, i okusa! Pojede se svaki put prije nego ga slikam, a i Ana to ionako radi BOLJE.
A sinoć sam radila ljepljive kolačiće s medom... Recept nema smisla ponavljati kad ga je ona u detalje napisala ovdje, ja sam jedino umjesto kandiranog voća ubacila mak (iako mislim da bi možda bila bolja jedna kisela jabuka ili čak naranča da radi kontrast medu). Evo kako su meni ispali bez...
... pa onda sa preljevom od čokolade!

Broj komentara: 13:

Minni kaže...

Njam! :)

Just Cake Girl kaže...

Izgledaju savršeno :)

Sanjushka kaže...

njam,njam...

Drangulije kaže...

Jedino sto mogu reci jeste NJAM :D

Tatjana kaže...

Majko mila...MIČI TO!

Suzana kaže...

Tko bi rekao da češ se ti upustiti u coolinarsske avanture? Odlično ti ide, slike su fenomenalne, recepti pomno odabrani-bravo,bravo!

tina.b. kaže...

hahaha, skoro ste sve isto komentirale :)

Suzana, ja ti zapravo volim kuhati... doduše više sam 'slani' tip pa tu češće i eksperimentiram... kad je slatko u pitanju tu se uglavnom slipo držim recepta (osim kad radim muffins, oni su prilagodljivi)

Zondra Art kaže...

Jako volim Anin blog, recepte i divne fotografije!
Krasno mi izgledaju tvoji kolačići, bravo!

Pozdrav!:)

Renata kaže...

Izgledaju primamljivo!:)
Inače, sviđa mi se tvoj blog i rado ga pratim.
Pozdrav!

moonea kaže...

e pa znaš što ću ti ja reći :
osim HVALA :), reći ću ti da svratiš kad god želiš do Zadra, ali mi se najavi da znam nešto i pripremiti :)

Jako mi je drago da si ih spremala i da su ti lijepo ispali.
Izgledaju jako fino i onako..sočno! :)

Lijepi pozdrav ti šaljem

Asja kaže...

mmmmmm, moram odmah svratiti do njenog bloga!

Isidora kaže...

idešššš!

Bluebell Boo kaže...

izgleda njami :) :)