12 veljače 2012

Hvala što me pratite i čitate već dvije godine!

Drage curke, još jednom hvala svima koje ste sudjelovale u foto obilježavanju dvogodišnjice blogTIĆa! Veoma ste me razveselile.... nadam se da ćete čitati i pratiti blog i dalje. Radi vas ga i pišem :)

Evo pristiglih fotki (neke curke su poslale više fotografija pa sam ja izabrala meni najdražu, a sve fotografije su objavljene na NakiTIĆevoj Facebook stranici u albumu  'Foto zadatak....')
Foto Ana Stajduhar 
 Foto Andrea Babić
 Foto Jelena Marijanović
 Foto Asja Boroš
 Foto Iva Stepan
 Foto Katija Živković
 Foto Maja Tončinić
 Foto Nikolina Buden
 Foto Nikolina Koljanin
 Foto Peštalić Selma
 Foto Suzana Oko
Foto Željana Gojo
Foto Tatjana Milojević
A sad... bilo je par onih koje su me baš pogodile u žicu svojim fotkama (virujem da se nekome već smješe brci jer njihovih slika nema gore).  Nisam mogla izdvojiti samo jednu, pa sam onda izabrala osim najnajdraže i one najdraže koje će dobiti utješne nagradice :) Može? Evo one koje su me osvojile maaaalo manje:
Foto Ana Surać detalj sa Kolovara.... Ana, dvoumila sam se dugo između one kućice i ove, i evo, ipak je pusti štekat presudio! Ovo je Zadar kakvog ga nisam nikad doživila :)
 Foto Biljana, Drangulije - Biljana je u mailu u kojem je poslala fotku skromno napisala da slika 'nije neka'... mislim stvarno?! Ova je bila taaaaako blizu!
Hajsek Sanja - Sanjushki sam u mailu već napisala što me osvojilo na ovoj fotografiji.... tako me privukla i sentimentalno vratila u djetinjstvo.

Iiiii, ona najnajdraža je tako slatko pogodila zimsko valentinovski duh u zraku! Recite da sam sladunjava, romantična, predvidiva, što god, ali ne mogu odolit poljubcima na snigu! <3
Foto (citiram :) Beatrisa Pap aka black Bee
Curke (da ne bi bilo zabune: Ana, Sanjushka, Biljana i Beatrisa), sad imate poslati još jedan mail s kućnom adresom na nakit.tic@gmail.com
i pakeTIĆ već leti :)

Broj komentara: 18:

moonea kaže...

hvala hvala hvala :))
ima divnih fotografija, da sad ne izdvajam pojedinačno, stvarno mi je čast naći se u među posljednje 4 :)

šaljem adresu :)

Little.Miss.Sunshine kaže...

Predivne su slike :D DRago mi je što sam sudjelovala :D

Čestitke pobjednici, slika je predivnaa :D

tina.b. kaže...

Ana, nema na čemu.... pa divne su ti fotke, zaslužila si :)

Little Miss Sunshine nemoj se ljutit, ali poznat mi je nadimak, samo ga ne mogu povezat s imenom. Koja je tvoja fotografija?

Sonaj kaže...

Sve su fotografije odlične, a čestitam pobjednicama!Tebi čestitam na godišnjici!
Posjeti me, imaš nagradicu:))

Rea kaže...

Vau, sve fotke su predobre!

LivesArt kaže...

OOO, koji snijeg, a mi u Splitu sretni i s ovo malo! Krasne fotografije!

Suzana kaže...

Čestitam dobitnicama. Zaista si impozantnu zbirku zimskih fotki dobila. Divno!

Sanjushka kaže...

aaaa,ne mogu vjerovat,moja malena se.nazalost ne da na snijeg,kaze da joj je hladno zato na balkonima snijega ko u prici,uopce se nisam nadala,mislila sam da je moja fotka bezi-vezi.pusica na snijegu je ipak najbolja.

hvala ti!

Đolić Livada bb kaže...

Super odabir! Ova romantična je fakat divna! :)

Bi_bop kaže...

...super fotke,meni,što se tiče same kompozicije najdraža je od
Biljane-Drangulije...svaka čast!

Isidora kaže...

pobjednička je zasluženo pobjednička, a ja imam i još nekoliko favorita. čestitke na tvojem blogorođendanu!

Renata kaže...

Jako lijepe fotkice!Čestitke pobjednici!

Drangulije kaže...

Koliko odlicnih fotografija :)
Pobednicka je skroz na odlicna... ali po meni u korak ide sa fotografijom Sanje Hajsek :) Zaista vraca skroz u detinjstvo...

A... nakit kaže...

svaka čast curkama ima odličnih fotki, zaslužene čestitke pobjednicama, a i tebi Tina na fora zadatku :))

Asja kaže...

Čestitam na godišnjici! Prekrasne su sve fotkice, pobjednička je super, u zimskom duhu i u duhu valentinova :)

nives kaže...

fotke su baš fora

Misty kaže...

Hej, tagirana si kod mene u postu pa ako budeš imala vremena, navrati :)

http://velikaljubavnamalokvadrata.blogspot.com/2012/02/dogodovstine-nagradice.html

Lilla Indigo kaže...

Baš su lijepe fotke cure poslale, a sviđa mi se i tvoj izbor najboljih. Čestitam godišnjicu :)