29 veljače 2012

narukvičičičičice

Zanimljivo je kako inspiracija dođe kad je najmanje očekuješ. Mene nešto u zadnje vrime posjećuje češće nego inače. Kako drugačije opravdat činjenicu da sam konačno nakon jedno godine dana napravila 4 narukvice?! Ha! Evo ih u svom šuškavo šarenom izdanju!
Jedini mi problem zadaje s tuTIĆem... presušile su mi ideje.... Pomozite mi malo, koji DIY biste htjele vidjeti u toj rubrici u petak?

Broj komentara: 15:

mojemakaze kaže...

Narukvice su prelepe, prosto ne znam koja mi se vise svidja!!!

Andjela kaže...

Joooooj, kako su prelepe narukvice! Obozavam dugmice :)
A za tutic... Hmmm... Mozda neki brosic! :)

Sanjushka kaže...

ma malo prošurfaj po netu past će ti nešto na pamet sigurno!

narukvice su super, mjerkam ih, ne mogu se odkučiti za boju!

Misty kaže...

Preslatke su ali dobro si se ti naradila :) Znam kako je kaciti perlicu za perlicom pa sve skupa na lanac ajme xD Dugmici su pre pre kjut, jednom sam htjela nesto s njima raditi ali u hobby trgovini ih nije bilo a u trgovini sa tkaninom i gumbicima je bilo - komad 2.5kn -.- a meni treba ono 10ak za jednu narukvicu/nausnicu..Pa odustadoh :)

Vessna kaže...

sve su slatke. super je ta inspiracija kad navrati češće :)

tina.b. kaže...

hvala curke :)

@ Misty - istina, oduzme to nizanje stvarno dosta vremena, a ja sam ih još radila jednu za drugom u naletu inspiracije! na kraju sam dobila žulj od alki (širila sam ih s prstima jer mi se činilo da će ići brže nego s kliještima)

jednababaroga kaže...

a za tutić, mogla bi jedan cvjetni brošić, znam da ih svugdi ima, al tvojisu prekrasni i baš me zanima kako ih radiš. Il da probaš opet štagod reciklirat

tina kaže...

inspiracija je čudna stvar :) nekad nas napusti a kad nas posjeti neznamo otkud početi a onda jednom na blogu osvane mnoštvo radova. narukvice su odlične svaka čast i ovo sa gumbima je odlična ideja,mogu je posudit?

Rea kaže...

Narukvice su savršene!! Predobro izgledaju!
A ja sam ionako uvijek s idejama na kapaljku..

Magrit kaže...

Uh, ova prva, crvena, ide SJAJNO uz tu prugastu majicu .... !

El Sotaescala kaže...

todas preciosas. me gustan

roser

Drangulije kaže...

samo ti radi sta ti inspiracija kaze... ne opterecuj se kada je bilo ili kada ce ponovo :) tako nastaju najbolje stvari, sigurna sam :)

hm, a za tutorijal ne znam sta da ti kazem :), mozes sve sto radis da pokazes kako radis :) ako ovo uopste zvuci logicno :) hehehe...

Asja kaže...

Preslatke su narukvice!

tina.b. kaže...

HVALA curke :)

@ Tina - možeš iskoristiti, zašto ne?!

an. kaže...

Joooooj, preslatke su ti!