29 veljače 2012

p.s.

jedno pitanjce za kolegice na blogspot.comu - da li vam se nova verzija komentara u kojima možete odgovoriti svakome pojedinačno (opcija 'odgovori') sama instalirala/promijenila ili treba nešto napraviti da i ja dobijem tu opciju?
Unaprid zahvaljujem (svakom pojedinačno) na odgovoru(ima)!

Broj komentara: 9:

Lilly... kaže...

Ja bih rado pomogla, al meni se tako samo sve "izoblikovalo" tako da ne znam... Ali primjetih da na nekim blogovima uopće toga nema... a naš dobri stari blogger, zašto bi sve štimalo? :D

tina kaže...

to imam i ja a nisam nista mjenjala ni prelazila na novi izgled bloga,sta i kako,stvarno ti neznam

Rea kaže...

Mislim da se u postavkama na blogger ploči kod komentara izabere lokacija komentara ugrađeno i da se onda pojavljuje opcija odgovora na komentare. Probaj pa ćemo vidjeti je li uspjelo.

tina.b. kaže...

@ Rea, nisam našla tu opciju... Mislila si na Nadzornu ploču?

Marinica kaže...

Mislim da je prije moguće da se to "samo od sebe" desi jer ja nisam ništa mijenjala, a primijetila sam da od nedavno imam tu opciju :)

Đolić Livada bb kaže...

Mislim da se događa samo od sebe, ja isto nisam ništa mjenjala u postavkama a primjetila sam da imam tu opciju.

Sonaj kaže...

Jedino što sam primijetila kod tebe , kao i kod još nekih, da vam se prozor komentara ( kada kliknem na komentare) ne može otvoriti preko cijelog ekrana! To je zajedničko vama koji nemate tu opciju pojedinačnog odgovora.
Ja nisam ništa mijenjala i samo se negdje-prije pojavila mogućnost pojedinačnog odgovora!

Suzana kaže...

Nisam ništa mijenjala.

Rea kaže...

Da, mislila sam na nadzornu ploču, jer prije sam za komentiranje također imala izabrani skočni prozor i onda nisam mogla komentirati, a kad sam to malo tamo pročačkala-sad funkcionira.
Postavke-komentari-lokacija komentara-ugrađeno.