20 veljače 2012

Smisleni spoj za besmislene dijelove

Neki dan sam na Bernettici napravila par mašni onako, bez neke vizije, više da samoj sebi zaokupim misli i potrošim vrime. Btw, nekad to radim.... kad mi je dosadno, a nemam inspiracije onda nešto bezveze šijuckam, nižem, režem, slažem bez ikakvog reda.... stavim sa strane i za koji dan, misec, nekad i godinu, nađem tim polusmislenim stvarčicama svrhu i to iskoristim u nekom naletu inspiracije.
Di sam ono stala?!
Da, onda sam te mašne za koji dan odlučila pretvoriti u broševe, ali su mi nekako bile dosadne onako same... pa sam vidila sve one silne privjeske koje skupljam u kutiji na stolu i odlučila da ih konačno stavim u opticaj. Evo kako je ispao spoj privjesaka i fjokica:
 VOAJER (ime je dobio zbog dalekozora hehehe)
 CATch ME IF U CAN
Danas imate i malu ekskluzivu, 'CATch me if u can' i 'Voajer' su slikani za blog, a na Fejs će tek kad modela nagovorim na poziranje.... mogao bi proć koji dan, nekako nije od volje ;)

Broj komentara: 13:

Sanjushka kaže...

bome si se lijepo zabavila, super su ispali.

Renata kaže...

Skroz su fora, a lovetić mi je najbolji!

Asja kaže...

svi su super , žuti mi je nekako najljepši valjda zato što je u totalnom kontrastu s ovim sivim danom!

Misty kaže...

Jaoo ova crvena je savrsena, jos s macom ♥_♥

nives kaže...

preslatke mašnice

Isidora kaže...

žuta - favorit!

Rea kaže...

Ovi maštići su predobri! :))

Zondra Art kaže...

Meni je sve prekrasnoo!

Kiss.

mojemakaze kaže...

Kako su dobre ove mašne, oduševljena sam!!! Crvena mi je favorit (ptičice i mačka su preslatki detalji)

Marinica kaže...

Savršene su mašnice :)

Drangulije kaže...

Poznato mi je to cekanje... Evo i ja vec mesec dana imam neke masnice, nikako da ih zavrsim. Nema veze, jednom ce doci na red... sta da se radi :)

Ove tvoje su super! :) Ovi metalni delovi su odlicni i super uklopljeni.

Tatjana kaže...

Meni se ove kombinacije baš sviđaju!

Purple Sky kaže...

Prekrasno, kao uvijek :)