03 veljače 2012

TuTIĆ petkom: pasTIĆi!

Prvi DIY tutorijal (ili pokušaj istog) koji sam napravila na ovom blogu nosio je naziv 'funny things you can do with pasta', a ima skoro 2 godine da sam ga postala. Danas sam odlučila isti taj tutorijal ponoviti zbog  nekoliko razloga:
- u trenutku kad sam ga 1. put postala imala sam 0 do 2 posjetitelja bloga (ako i toliko) pa nije dobio pažnju kakvu zaslužuje... Tim više što sam uvik smatrala kako je ideja super :)
- original post/tutorijala je bio vrlo loše objašnjen i praktički bez fotki koraka potrebnih u izradi
- danas je kod nas na Pelješcu pao snig i to ne par pahulja nego cilih 15ak cm! Znate već da u takvim uvjetima misli biže pahuljama i snježnom pokrivaču.... tek sam iza obida shvatila da je danas petak i da me čeka tuTIĆ rubrika stoga sam morala smisliti nešto u hodu!

OK, let's go! Potrebno vam je (vidno se popravljam po pitanju prve fotke s potrebnim materijalima, ovaj put sam izostavila bušilicu, ali namjerno jer ne bi stala na fotku):
Oni koji nemaju drvene pločice (ili/ni bušilicu) mogu pločice/željene oblike izraditi ili od polimerne gline ili das mase.
Prvi korak je obojati slovca, a to je daleko najjednostavnije napraviti sprejem u boji. Iako, može biti nezgodno i s njim bojati jer su slova jako lagana pa pritisak boje iz spreja može pomicati slova po podlozi na kojoj ih bojate (tako se zalipe jedna za druge). Stoga, sprej nekih 20ak cm dalje od slova i lagano posprejati prvo s jedne strane, kad se osuše okrenuti ih i posprepajati s druge strane.
U međuvremenu obojati drvene pločice akrilnim bojama te probušiti dvije rupice kroz koje ćete kasnije provući satensku trakicu. Pazite da promjer rupice bude dovoljno širok da može kroz njega proći traka.
Kada su se slova i pločice osušile vrime je za lipljenje. Prvo pripremite slova, odnosno željeni tekst  pored svake pločice. Iskustvo je pokazalo da je ljepljenje najnezgodniji dio pa preporučam da ga obavite tako da super ljepilo iscjedite na karton, a zatim u njega pažljivo umačete stražnji dio slova držeći ih pincetom. Bitno je nastojati što brže ih zaljepiti jer se ljepilo vrlo brzo suši. Također vam savjetujem da samo položite slovca na pločicu i ne dirate ih više dok se ne osuši ljepilo.
Kad ste zaljepili slova prelakirajte pločice bezbojnim lakom. Sjajni će u ovom slučaju biti bolji jer će prekriti eventualne nedostatke ili kapljice ljepila na slovima ili pločici. Kroz rupice provucite traku koju ćete svezati u mašnu.
Izrežite komadiće tkanine, zašijte kopčicu za broš i zaljepite ih vrućim ljepilom - baš kao u zadnjem tuTIĆu!
Moji pasTIĆi su u manje-više valentinovskim kombinacijama, a namjenjeni su kao pokloni za narudžbu nakiTIĆa iznad 200 kn.

Broj komentara: 15:

Marija kaže...

Ajme, ovo je famozna ideja...
Baš mi je drago da si se ponovila jer se ja izvornog tutorijala ne sjećam nažalost...
Odmah mi je sinulo kako bi ta ideja mogla evoluirati, nekad je teško naći sitna "gotova" slofca kad zatrebaju, a da su od izdržljivog materijala :)
Uf, sad ću prvom prilikom virnuti koje abecedne tjestenine ima u dućanu, dugo nisam jela slova haha

Marinica kaže...

Stvarno super pojašnjeno! I radovi ti izgledaju odlično :)

Lilla Indigo kaže...

Super ideja i jako lijepo si napravila tutorijal. I pesek je jako sladak :)

an. kaže...

Savršena ideja! Hvala do neba!

Sanjushka kaže...

e bas tako se igram s klincima u vrticu,veselim se iducem petku.

Zondra Art kaže...

Ideja ti je famozna!!!
A pasić presladak!

Olija kaže...

Ne mogu vjerovat, koja ideja! Odlično!

Pozdrav

Lucija kaže...

Odlična ideja i strašno mi je drago da si je ponovila, meni je ovo promaklo.

Drangulije kaže...

U pravu si, ja sam tvoj blog prešla od kraja do početka (kada sam ga prvi put našla) i ne sećam se uopšte ovog tutorijala, a zaista je jako dobra ideja :) Hvala što si je podelila (opet) sa nama...

Kristina kaže...

Slučajno sam naišla na tvoj blog i jako mi se sviđa :))
Ideja je odlična, mislim da ću slijedeći tjedan probat napravit ovakve slične pločice :)
Pratim te :))

Asja kaže...

Genijalna ideja!

Isidora kaže...

i'm speechless!

nives kaže...

preslatko

tina.b. kaže...

hvala curke! Drago mi je da vam se sviđa tuTIĆ, nadam se da ćete i same iskoristit ideju!

I moja Lulić zahvaljuje na komplimentima ;)

Đolić Livada bb kaže...

Super ideja! Tvoji izgledaju preslatko. Taman uređujem kampicu, brijem da ću na ovu foru nešto napravit za u kuhinju, tipa natpis Ovdje kuha Kate i kuhaću (LOL)