24 veljače 2012

TuTIĆ petkom: svijećnjak (po potrebi i zdjelica) od vune

Ima li tko u blogerskom svijetu, a i izvan njega, tko nije čuo za Do!ts? U prvom broju su cure radile tutorijal kako napravit kugle od špage u čemu se i ja sama kanim okušati već sto godina. Jučer sam konačno to i napravila u malo redizajniranom izdanju. S obzirom na nedavno nestajanje struje, što i nije takva rijetkost u našim krajevima, skužila sam da doma uopće nemam svijećnjak. Eto, jučer sam ga odlučila napraviti.

U mojoj verziji trebat ćete klupko kakve čupave vune, drvofiks, balon, metalni poklopac od staklenke, sprej u boji, manju kanticu i rukavice (koje su se kasnije pokazale beskorisnima)!
S obzirom da za svijećnjak ne trebate oblagati cijeli balon vodite računa prije nego počmete da si nabavite kakvu kanticu na koju ćete moći položit balon kako bi vam bilo lakše raditi, a i di ćete ga ostaviti da se suši.
Dakle, za početak posprejajte poklopac s obje strane u boju koja odgovara boji vune tako da bude što manje primjetan. On će vam poslužiti kao malo postolje za lučicu (stavit ćete ga na dno svjećnjaka kad bude gotov).
Dok se poklopci suše bacite se na šporki dio posla. Balon stavite u improvizirani držač i nauljite ga (mislim da su cure u do!tsu ovaj dio radile s vazelinom) kako bi ga kasnije lakše odvojili od balona.
U posudu stavite drvofiks, a zatim pažljivo namočite vunu. Ukoliko je riječ o vrlo čupavoj vuni, poput ove moje, mislim da će biti bolje rezati trake cca 1 - 1,5 m dužine i svaku zasebno namakati, nakon što prethodnom obložite balon. Ja sam odmah stavila cilo klupko i kasnije mi se dosta putila vuna pa sam je morala rezati na manje komade.
Znači, krenite s oblaganjem. Nastojte što više križati niti kako bi kasnije oblik bio čvršći. Ja sam htjela da moj bude dosta gust tako da može poslužiti i kao zdjela, pa sam stavila poprilično slojeva.
U jednom trenutku je drvofiksa bilo u kosi, po podu... ne očekujte čiste prste ;) Kad ste omotali balon koliko ste htjeli, pustite da se suši. Moj je ostao preko noći, a u jutro kad sam pukla balon, s unutarnje strane još nije bio u potpunosti suh pa sam ga pustila da se još malo suši pored peći.
Uglavnom, malo sam se poigrala punpunima i mašnicama koje su curke radile u prvom do!tsu pa sam osušeni svjećnjak ukrasila mašnicom.
Dok se svijećnjak do kraja osušio već je pala noć, a u međuvremenu sam napravila kiflice od bundeve pa smo dragi i ja marendali uz romantično svijetlo svijeće ;)
A od jednog punpuna sam napravila privjesak za ključeve, drugog sam malo isjeckala i napravila srce pa će on vjerojatno ići na broš ili možda ukosnicu?!

Broj komentara: 10:

seka kaže...

I ja sam s vama jela :))

tina.b. kaže...

je, i pokvarila romantiku :D

Rea kaže...

Haha, i ja sam bila seka koja je kvarila romantiku svojoj seki. :)
Hvala za tutorijal, odličan je! :)

nives kaže...

odlično sve izgleda

Zondra Art kaže...

Tutač ti je super, baš mi se sviđa!

Ugodan vikend!:)

Sanjushka kaže...

Aaaaa, super, to sam već toliko puta radila ali mi nikad nije dosadilo. Rado bih probala ove kiflice s bundevom, pošalješ jednu?

Renata kaže...

Baš je fora svijećnjak, i tutić je super!

tina kaže...

odličan tutić,svjećnjak je super!

Unique Hrebina kaže...

ne znam kaj mi se vise dopada... svjecnjak/zdjelica ili kiflice od bundeve...mmmmm

tina.b. kaže...

hahaha, vidim da su vam za oko više zapele kiflice nego svjećnjak ;) Razumljivo! Ispale su stvarno dobro, ali već davno su smazane tako da ništa od raspačavanja ;)