10 veljače 2012

TuTIĆ petkom: torbTIĆica za mobitel (od starog šala)

Od kad sam započela s ovom rubrikom čini mi se da je svaki drugi dan petak!? Zapravo tek sad, kako vrime odmiče i nakon što sam ispucala onih par tuTIĆa koje sam imala u vidu kad sam započinjala rubriku, shvaćam u što sam se upustila.... nije lako svaki petak osmislit i napravit tuTIĆ! No, pošto očito bolje funkcioniram pod pritiskom, tako mi se sviđa ideja da imam neku obvezu (kad sam već nezaposlena) pa sam i ovaj petak uspila nešto smisliti!

Današnji tutorijal je nastao u hodu... krenula sam s izradom, a da ni sama nisam znala kako će završiti pa ću usput, uz pojašnjenja u slikama, objasniti di sam griješila kako vi ne biste :)
Dakle, danas ćemo malo šivati.... Al' kad kažem malo, onda stvarno mislim malo!

Osim prikazanog na slici trebat će vam sitnice kojima ćete ukrasiti torbicu, ali to prepuštam vašoj mašti na volju. Također bi vam dobro došlo par batučica, no nisu nužne.... S obzirom na minimum šivanja idealan materijal za izradu ovog tutorijala bi bio filc (ili bilo koji drugi materijal koji se ne suče).
Moj mobač nije iPhone, ali meni je drag :) Dakle, na papir naznačite mjere mobitela. Dobit ćete pravokutnik. Od pravokutnika sada morate napraviti romb.
Dakle, mjere su vam otprilike ovakve - pola dužine duže stranice + 2 cm će vam biti visina trokuta nad kraćom stranicom i obratno, pola dužine kraće stranice + 2 cm će vam biti visina trokuta nad dužom stranicom. Ja sam tu pogriješila jer nisam nadodala ovih 2 cm i onda je jedan dio ispao prekratak (shvatit ćete o čemu pričam koji korak poslije). Kad ste dobili romb izrežite njegov kroj.
Kad je izrezan presavijte rubove tako da vidite da li vam se preklapaju kako treba.
Evo moje greške - gornji dio preklopa je ispao prekratak pa ću to uzeti u obzir kad budem rezala tkaninu.
Znači, batučicama zakačite kroj na tkaninu, označite ga kredom.
Ja sam za svaki slučaj naznačila i preklapajuće linije. Nije nužno.
Tu prstom pokazujem ovih nadodanih par milimetara na gornjem preklopu. Izrezala sam tkaninu recimo nekih 1 cm od ruba svih stranica romba. To ne bi bilo potrebno da sam nadodala ona 2 cm (to je zapravo debljina mobitela)  No eto, ako vam se ne da zbrajati i dijeliti možete i vi ovako ;)
Prvo preklopite bočne stranice, a preko njih donju, dužu stranu. Na mjestu gdje se sve tri poklapaju provucite par šavova, a onda još zašijte donji dio ovog mehanizma kojemu ne znam ime :D Čini mi se da bi bolja bila manja pučica, no jedino sam ovu imala.
Na unutarnju stranu vrha preklopa zašijte drugi dio mehanizma.
S vanjske strane će vam ostati šavovi pa ih prekrijte pucom, perlama, punpunom ili čime već želite. Ja sam u duhu Valentinova zašila malo srce.
Inače, tkanina od koje sam radila ovo pismo-torbTIĆ je zapravo stari šal od flisa pa samo onda još iskoristila resice da napravim mali privjesak, ubacila sam još i lanac tako da ga mogu staviti oko ruke.
Jučer je blogTIĆu bio drugi rođendan pa vas još jednom pozivam da sudjelujete u foto zadatku povodom ove moćne godišnjice :)

Broj komentara: 7:

Rea kaže...

Baš ovih dana razmišljam o tome kako mi treba nekakva kvalitetna torbica za mobitel, pošto mi mobitel sad nakon 2 mjeseca starosti izgleda dosta tužno s tolikim ogrebotinama.
I ja bolje funkcioniram pod pritiskom, ali svejedno nastojim izbjegnuti nepotrebni stres. To mi treba za zdravlje.
Hvala za tutić!

Marinica kaže...

Tutić je odličan, a torbica za mobitel je ispala skroz slatka :)

Renata kaže...

Simpatična torbica, i fora tutorial!
Sretan rođendan tvom blogiću, jako je zanimljiv, redovito ga pratim!:))
Pozdrav!

Tatjana kaže...

Čak i ja mogu reći da je jednostavno,tj.da mogu i sama to napraviti...Skroz je fora lančić s ružicom!

Bajum-badum! ;)

Misty kaže...

Jako slatko i originalno! Super je malo srce :)

nives kaže...

lijepo

Sanjushka kaže...

Zakon!