06 veljače 2012

Zimske radosti = zimska godišnjica = zimski zadatak = zimsko darivanje!

Da, znate svi već da nas je zameo snig jel'da?! Pa pratite vijesti naravno! Mi mu se ne možemo načuditi jer ga rijetko ima baš ovoliko! A ima ga toliko da su popucali stupovi od struje pa istu nismo imali 2 dana, a moglo bi se lako dogodit da je opet nestane! No dobro, kad se griješ na drva nije to tako strašno! Zapravo, prvi dan smo mu se veselili ;)
 Kako vlasnici....
... tako i pas!
I tako.... kako se već opasno bliži godišnjica bloga odlučila sam vam dati mali zadatak ukoliko želite osvojiti darak ;) Kako je sve u znaku smrzavanja, zime i hladnoće onda je zadatak u tom duhu:
posao vam je uslikati najlipšu zimsku fotku! Motivi su neograničeni, vremena malo stoga fotić u ruke i klik, klik, klik! Dakle, isključivo vlastite fotke šaljite na mail nakit.tic@gmail.com s naznakom 'foto zadatak', sve će biti objavljene na blogu (napišite ime i prezime ukoliko želite da ih objavim ispod slike) a najlipša po mom skromnom sudu će biti nagrađena ogrlicom napravljenom u ovom tuTIĆu
S obzirom da je godišnjica već za 2 dana, a kako kasnim s ovim postom ipak sam odlučila prolongirat rok za slanje fotki pa će krajnji sud bit donešen u nedjelju, 12.02.2012.

Broj komentara: 13:

moonea kaže...

Volim raznorazne foto natječaje i foto zadatke.
Ovih dana je u Zadru bome napadalo snijega, kažu da je zadnji put toliko snijega bilo '56.

Dosta sam vremena provela u šetnji, u ful zimskoj opremi i bome sam uživala :)
I popunila karticu od 4 giga :))

Nadam se da si uživala ovih dana, i da nisi nijednom pala na snijegu / ledu. :)

btw. poslah fotografije :)

Drangulije kaže...

vidim kako se radujete :) i razumem vas ;)
kod nas u vojvodini je uvek bilo manje snega nego u centralnim i juznim delovima zemlje :) pa je meni isti predstavljao pravi uzitak :)

dobar ti je ovaj zadatak, mozda se i ja pridruzim, ako uspem izađi do jezera i napraviti par fotkica, pošto je uzasno hladno, i pada sneg, a to ne valja za aparatIĆ :)

tina.b. kaže...

Moonea, baš mi je drago da sudjeluješ.... ona kućica mi je već favorit ;)

Drangulije, volila bi da se ubaciš u bubanj ;) Zadatak je otvoren za sve, pa i one preko granice!

Isidora kaže...

kakav izazov! neki sam dan išla doma s posla kroz park i mislila sam u sebi da je ludd/hrabar onaj tko se po ovakvom vremenu usuđuje izvaditi fotić i slikati. hm, hm, šta da sad radim!?

Magrit kaže...

Kako neobicno, more i sneg ....

Da li je darivanje internacionalno ?

tina.b. kaže...

Sizika, pa valjda će vrime jedan dan do nedjelje dopustit da izvedeš aparaTIĆ u đir ;)

Magrit - da, internacionalno je! Koja fotografija ostavi najupečatljiviji dojam ta je pobjednik, bez obzira gdje je snimljena!

A... nakit kaže...

a u Rijeci nema snijega, ali zato je dobra stara bura tu da nas "proburi" :(, fora zadatčić, ako stignem sudjelujem skorz na skroz :))

tina.b. kaže...

A... i bura je itekakav zimski motiv! volila bi da sudjeluješ :)

Tatjana kaže...

Taman sam se htjela izvući jer kod nas nema snijega!

Đolić Livada bb kaže...

E nisam nikad sudjelovala u nikakvom natjecanju itd. ali sad baš hoću, jer želim ogrlicu :D

Asja kaže...

Yay za snijeg! S obzirom da svak idan hodam oklo i fotkam moram se i ja pridružiti natječaju :)

Lucija kaže...

Sudjelujem!

Sanjushka kaže...

Sretan rođendantić, uživaj u snijegu jer ga ideuče godine možda ne bude.