06 ožujka 2012

Alati. Što bi mi bez njih!

Jučer sam dobila mali izazov od Sanjushke, a pošto je za koji dan Dan žena odlučih ga prihvatit u nadi da moj dragi tu i tamo svrati i pročita što ja to pišem na svom blogu. :)

Izazov se sastoji u tome da napišem 3 alata koja najčešće  koristim u svom radu i isto tako da napišem ona tri koja bi mi trebala, a nemam ih. Pa dakle, tri omiljena i neizostavna su:

1) pištolj za vruće ljepljenjekoliko ga trebam i koristim govori činjenica da se naježim i stresem kad se sjetim vremena kad ga nisam imala! Bio je to savršen poklon od dragog.





2) igla i konac - ako oni uopće prolaze pod alate, al' bez njih ne bi bilo nakiTIĆa






3) hm, hm, za treći alat se vodila bitka, ali mislim da je ipak presudila bušilica, mala stolna bez koje ne bi bilo naušnica, a ni nekih lančića i narukvica. Također poklon od dragog (voli mi kupovat alate hehehe).






A sad, dragi, oni alati koji mi trebaju (priznajem, neću bit skromna):
1) mali stolni cirkular - za njim slinim već par godina, želim se počet malo ozbiljnije baviti obradom drva
2) (prijevoz za) novi foto aparat - ova je želja zapravo već ispunjena, ali je foTIĆ u Americi i treba prijevoz do RH
3) super močne škare koje se neće istupit čim izrežem jedan list papira - imate li kakvu preporuku?

A zadatak mi je i izazvati još nekoga pa ću onda ja izabrati:
Asju
Tatjanu
Sandru

Sad kad već spominjem Asju, prekjučer je stavila novi super post na svom blogu, a u fotkama je sudjelovao i moj brošTIĆ :)
Photos via Asja Boroš

4 komentara:

Drangulije kaže...

Hehhee :) Zene i alati :))
Ja imam prva dva, sa tvoje liste vec postojecih i dobro koriscenih. Busilicu ima tata i na veliku zalost one male burgije ne mogu da se stave, a koristila sam busilicu od bivseg i dobro mi je posluzila :)
Imam i mali stoni cirkular :D hahaha, iz doba dok su se pravile lampe i to one od drveta... Sada skuplja prasinu, ali dobro, bice iskoriscen za nesto. Sigurna sam! :)

A tvoj bros izgleda mnogooo dobro. Izgleda potpuno drugacije nego na tebi. Bros sa vise lica :) Odlicno je to! :)

tina.b. kaže...

joooj, da mi ga je malo posudit od tebe :) Ma ne sumnjam ja da će ga dragi kupit (kao meni, ali će ga vjerojatno na kraju više koristit on jer je zaljubljen u sve moguće alatke)

astrid.york kaže...

hehe, kul mi je ovaj post. neam niš od alata pa bi meni treblali svi po redu. no, zapravo bih najradije mašinu za šivnje i vremena da stignem naučit :)

Anonimno kaže...

It's an amazing post designed for all the online visitors; they will take benefit from it I am sure.


Also visit my page ... compagnie de demenagement