05 ožujka 2012

Are u a dog or a cat person?

Volim pse, pogotovo svoju razmaženicu. Kažu neka istraživanja da čovik izlučuje serotonin kad mazi psa, a posebno svog, a navodno neka druga istraživanja da se taj isti kemijski proces odvija u psu dok ga mazite (ipak je, čini mi se, pas u većem dobitku, ali o tom nekom drugom prilikom). Drugim riječima, pas vas tjera na osmijeh!
Ne treba vam nikakvo istraživanje da bi to dokazalo. Zar vas ne izazivaju na smije one blentave okice kad vidi hranu koju voli ili kad u vašoj ruci ugleda štap/lopticu koju ćete mu bacit po 100ti put (i svaki put je zanimljivo)! A tek ona rana faza odrastanja kad ga izluđuje svoj vlastiti rep?!
A kad smo kod repa.... negdi sam čitala da je upravo on najveća greška u komunikaciji između psa i mačke!
Naime, uzdignuti rep i luđačko mahanje istim kod psa znači razigranost i spremnost na igru do kod mačke uzdignut rep znači upozorenje i poziv na uzbunu. Ako ne zapnu kod prve prepreke ipak se i kod njih može dogoditi ljubav i prijateljstvo!
Onda, što vaš rep pokazuje? Jeste li, rekli bi Ameri, dog ili cat person?

Broj komentara: 7:

Sanjushka kaže...

bome si dobro proučila mačke i pse. prefora su rinčice. nisam baš sigurna bi li držala psa u stanu, nekako mi se ne da usred noći voditi ga van.a ne bi ni mačku, zato ga imam kod mame i to je dovoljno.

pcelamaja kaže...

Naušnice su mrak, al moram se suzdržat :))) Dog person totalno, no kako smo u stanu, ne bih ga htjela mučiti tako da zasad samo uzivam dok gledam okolo tuđe kućne ljubimce...iako me onih velikih, priznajem malo vata strah :)

Drangulije kaže...

a sta su oni koji preferiraju i pse i macke, bez neke razlike? :)

mindjuse su mnogo slatke, kao i prica koje se odvija u samom tekstu.

Bluebell Boo kaže...

definitivno - pas ;)

fora naušnice i tekst

PS. molim te, možeš li maknuti ovu privjeru riječi, ovo je već 4. put da pokušavam ostaviti komentar (u brzini fulam slovo), kiss

El Sotaescala kaže...

hi tina, naušnice su zabavna i lijepa


rosesr

Sonaj kaže...

Naušnice , suuuuper!Jel` to rađeno od drveta ili...Pas ili mačka?! Niti jedno iako imam psa( a tko me pita hoću li ga ili ne)Moji ga vole i hoće, ja imam fobiju a i ne podnosim dlake kao ni smrad životinja( alergije , ali tko me pita!!!)Isključivo je u dvorištu!!!

tina.b. kaže...

@ Sanjushka - ma te nekakve informacije skupim usput u novinama, po tv-u i ostanu u memoriji (ovo sa hormonom sreće sam gledala u emisiji o psima 'ta čudesna stvorenja'). Moja Lulić je što se toga tiče super, čeka nas da se probudimo i ne gnjavi niti najmanje da je puštamo/vodimo van.

@pcelamaja - moram priznat da i ja preferiram manje i srednje velike pse, velikih se bojim kad sam s Lulić u skitnji jer nas je jednom napala rotvajlerica.

@ Drangulije - hehehe, tvoj repić maše u svim smjerovima! Neka se drugi misle što to znači :D

@ Bluebell Boo - hoću! I mene nervira jer su promijenili slova i sama se često zabunim

@ El Sotaescala - gracias <3 <3 <3

@ Sonaj - da podloga je od drva, super su lagane za nosit.