07 ožujka 2012

Carpe the hell out of this diem!

Današnji dan mi i nije baš neki pa eto nekoliko malih životnih mudrosti skupljenih po netosferi i šire ne bi li mi malo 'dignuo' potonuli duh ili dao odgovore na neka pitanja... Imate li vi koji moto po kojem nastojite živjeti? Jel' vam uspijeva držati ga se svaki dan?
Ispričavam se što ne znam izvore fotki, skupljane su tokom godina u folder na kompu - ako je nekome koja fotka poznata ili zna od kud je javite pa ću updateati post.

P.S. Već 2-3 dana ne mogu komentirat neke blogove (zapavo većinu onih koje pratim) i to me jaaako živcira! Kad odem na komentare zabijeli ekran i bloka. Zna li tko u čemu je problem?

Broj komentara: 7:

nives kaže...

baš su fora slikice pozzzz

slaja kaže...

super mi je "turon off your computer and go outside" i naravno ova od things we forget, njegove/njene su sve divne :)

Misty kaže...

Super su slikice, i ja tako skupljam u folder sve sto mi se svidi a da nemam pojma od kud mi :)

Moj moto - do as you like as long as you harm none :)

I drugi - ne mos bit lijep i dobar xD To sam izmislila kad me kolegica zezala da smo zle jer smo tracale tajnice u firmi :D

A... nakit kaže...

najdraži "turon off your computer and go outside", ne znam u čemu je problem, jer isto pokušavam ostaviti komentare, ali bezuspiješno, kao da zamrzne i još onda provjera riječima, aaaaaa...

Monika kaže...

http://www.google.com/imghp
možeš pronaći gdje je fotka objavljivana tako da ju učitaš na google images ;)

Rea kaže...

Nemam neki moto, ali kad mi dođe da popiiii...im, onda si razmišljam da očito to sve što se događa, da se događa s nekim dobrim razlogom.
Ne znam za komentiranje, stvarno. :(

Kristina Uvodić kaže...

Da, imam ih mnogo, a fond im se proširio otkad sam počela slušati TBF ;). Ali, izdvojit ću jedan najdraži za teške dane: "Ono što će jednom davati svjetlo prvo mora izdržati izgaranje." Pozdrav!