14 ožujka 2012

Chain, chain, chain

Ma znate tu pismu! Znaaate! Desna ruka zajedno s kažiprstom u zraku, livi kuk izbačen u stranu, desno kolino lagano savinuto i đuskaj kao Đontra! Volta! Đontravolta!
Asocijacija mi je to na lančiće koje sam radila prije par dana :) Kad ih gledam nekako mi ova pisma svira u glavi i vidim John Travoltu kako miće kukovima. Doduše, više ga zamišljam obučenog onako kao u Groznici subotnje večeri, ali dobro, nije ni bitno. Dakle, evo mojih chain, chain, chain lančića!

Broj komentara: 9:

slaja kaže...

presladak mi je ovaj s mašnicama <3

Sanjushka kaže...

ma svi su prekrasni, pogotovo ovaj ''vrtić'',totalno u mom điru.

Lilla Indigo kaže...

Ovaj s mašnicama mi je super, vrtić!

nives kaže...

prekrasne su ogrlice

Tatjana kaže...

Odlični su ti ovi chain x3...i tvoji i njegovi!

Asja kaže...

sviđa mi se vrtić, ali i druga dva su super, totalno badass u najboljem mogućem smislu!

Unique Hrebina kaže...

Preslatko...ko i svi tvoji radovi :)
Navrati na moj blog i uključi se u malu igricu... da se malo igramo :)
http://unique-hrebina.blogspot.com/

A... nakit kaže...

lijepa ti, ljiepe one :)))

Rea kaže...

Slatki lančići. Sviđa mi se video, pjesma, a najviše tvoj lančić-ogrlica vrtić! :)