13 ožujka 2012

Dobro je imati dobru mamu!

Danas vam predstavljam naušnice, nešto drugačije od onih kakve ja inače radim. Drugačije su prije svega zato što ih je radila moja mama, a onda jer su nastale kukičanjem. Ne znam za vas, ali meni kukičanje izgleda k'o znanstvena fantastika. Sigurna sam da bi mogla naučit (da se potrudim), ali nekako sam odlučila da neću. Previše me nerviraju ti končići, provlačenja, gredice, štapići kako niski tako i visoki itd. Dok imam mamu da mi kukiča ono što sam zamislila (istina, uz malo nagovaranja i pilukanja) šta bi se ja mučila :D Jel' tako najdraža moja mamička?
A jutros dok sam slikavala naušnice skroooz sam zaboravila da vam moram pokazati i novi porljetni šalić koji je iskukičala, a koji je također na prodaju! Ako stignem sutra ću to ispraviti i editirati post!

P.S. Još se imate vremena prijaviti za giveaway na do!tsovom blogu pa požurite :)

Broj komentara: 8:

nives kaže...

baš su lijepe naušnice pa nije ti uopče teško heklat i ja sam razmišljala tako prije nego što sam naučila pozzzzz

Cat girl:) kaže...

fora su m i sve posebno makaroni!! ja znam heklati ali u zadnje vrijeme radim samo narukvice (:

Lilla Indigo kaže...

Meni su super zelene, i, moram ti reći, naočale su mi super i odlično ti stoje :)

jubistacha kaže...

Mama(u suradnji s tobom) radi divne naušnice. Kukičanje uopće nije teško i jednom kada kreneš postane zarazno ;)

Bi_bop kaže...

Moja mama ne hekla :-( šteta jer bi i ja nju gnjavila sa nekim idejama

...pohvale tvojoj mami,ovo je dobar primjer što se sve može napravit sa malo volje i konca
pozz

Suzana kaže...

Naušnice su odlične sve po redu. Ti zamisliš,mama ishekla. Suradnja snova i samo naprijed.

Isidora kaže...

mama rules! ;)

Asja kaže...

prekrasne su naušnice, a bome i šal!