12 ožujka 2012

Do!ts.Kava i. NakiTIĆ. Giveaway.

Do!ts, za koji već svi znate, pokreće seriju intervjua pod nazivom 'Kava i točka' kako bi predstavili što više kreativaca iz regije. Počašćena sam što su izabrale mene da otvorim rubriku!
Intervju(T)ić možete pročitati OVDJE, a ako požurite i ostavite komentar na istom linku ulazite u bubanj za giveway! Onaj tko slučajnim odabirom iskoči iz bubnja može osvojiti prsten 'Cirkus'

Broj komentara: 10:

Rea kaže...

Pa kad si kreativna i kad izrađuješ baš zgodan nakit. :)

Misty kaže...

Radni kutak ti je predivan! Obožavam zavirivati u radne kutke kreativaca :)))

tina.b. kaže...

Aaa hvala Rea :*

Misty - bojim se da je kutak sad već premali za sve stvari koje sam skupila tokom ove dvi godine bavljenja nakiTIĆem. Ovo sam ga slikala u 'sređenoj' fazi, a kad radim nema ni cm kvadratnog na njemu koji je slobodan! Žudim za jednom sobicom u koju bi ugurala sve što je sad na, u, poviše, ispod i oko stola tako da bude fino složeno i pregledno, a kad nije tako da mogu zatvorit vrata i ostavit sve u neredu!

Sanjushka kaže...

Čestitam na intervjuu, bar imaš radni stol ja sve u blagavaonici radim pa trpam u špajzu, hvala Bogu da imam dvije.

tina.b. kaže...

Sanjushka, tako sam i ja počela. Sad je radni stol u dnevnom boravku što je isto nezgodno jer čim nešto radim zahvatim pola prostora i sve skupa izgleda ko da je bomba pala! Nema ti tu sriće dok ne možeš zatvorit vrata za sobom i ostavit bombu na stolu, a da se ni'ko ne buni :)

nives kaže...

čestitke, kad imaš super radove baš mi drago za tebe pozzz

Lilly... kaže...

Pročitah te jutros, draga i baš mi je drago da si baš ti sa svojim kreacijama otvorila sezonu kreativnih kavica! Bravo! ;))

Sandra Z kaže...

Odličan intervju i čestitam ti na probijanju leda novog Dots serijala.
Lijep pozdrav :))

slaja kaže...

krasan ti je radni kutić, pogotovo stolica :)

tina.b. kaže...

Hvala cure moje :) Bez vas i vaših komentara i ohrabrenja ne bi uspila, al' stvarno! Vi me potičete na stvaranje :)