19 ožujka 2012

One color

Upravo sam malo prelistala albume na Fejsu u potrazi za komentarima, pošto me isti po ko zna koji put o njima nije obavijestio, i gledajući fotke zaključila sam da imam vrlo vrlo malo jednobojnih stvarTIĆica. I tako sam zamislila sebe za radnim stolom, kako uzimam jedan materijal i radim broš samo s njime... hm, nije se događalo baš prečesto, stvarno! Morala bi malo poradit na jednobojnim uratcima. Eto, to sam si dala u idući zadatak! Do novih stvarTIĆica, ostavljam vas u par rijetkih već napravljenih jednobojnih uradaka!
 Broš/Krokodilka LATINO
 (valjda isto prolazi pod jednobojno unatoč više nijasni iste boje?)
I na kraju, moj najdraži jednobojni VELIKI ZELENI koji je otputovao u Njemačku!
Predivna žuta šal/marama je djelo djevojke sa slike, a svoje savršene ručne radove predstavlja pod imenom Häkelsucht Svakako bacite oko!

2 komentara:

Sanjushka kaže...

amsterdam je totalno moj izbor,a veliki wow....

Tatjana kaže...

U ovim odjevnim kombinacijama meni svi izgledaju otmjeno lijepo!