21 ožujka 2012

Progutat će me ormar!

Opsadno je stanje u njemu, ispred njega, na njemu i oko njega! Što bi dala za walk in garderobu samo da budem pošteđena ovog zimsko-proljetnog preslagivanja ormara! Ajme... u mene je to proces koji traje danima jer zapravo radim sve samo da izbjegnem ormar! Evo, i sad pišem post umisto da slažem robu na police (a koja je, btw, sad na postelji i ako je ne maknem morat ćemo spavat na kauču)! Neka mi ne'ko pomogneeeeeee!
Usput rečeno, sve što nisam obukla ove zime sam odlučila darovati. Jedan dio ću možda staviti na 2ndhand stranicu ako mi se bude dalo slikavati!

Broj komentara: 7:

Tatjana kaže...

Ajme,razumijem te skroz,potpuno,fullllll!svako godišnje doba mučim istu muku!

Sonaj kaže...

Sorry, ali ne mogu ti pomoći jer ja jednostavno ne podnosim preslagivati ormare i slagati robu!Joj, to je meni ogroman gubitak vremena!Taman ga središ , a za par dana opet nered( barem kod mene).Zato ne vidim smisao u svemu tome!!!Tebi sretno , a uskoro i mene čeka taj posao , ali mi je još rano!!!

Andjela kaže...

Hahaha, e steta sto ti nisam blize, ja obozavam raspremanja ormana na smeni godisnjih doba, pa bih ti jako rado pomogla! :D

Angie kaže...

Mrzim preslagivanje ljetno-zimske robe. Ti si barem krenula, ja ću to napraviti tek kad mi moji zaprijete batinama.... pa može se još nositi zimska roba... malo se raskopčaš pa nije tako vruće...

slaja kaže...

joj i mene to ceka! lijepo od tebe što ćeš darovati dio :)

Isidora kaže...

jel' ovo neki deja vu? hahaha.

tina.b. kaže...

@ Tatjana, Sonaj & Angie- Aaaa, ima nas još dakle!

@ Andjela - e sad mi je pogotovo žao što nisi bliže da mi malo pomogneš!

@ Slaja - počela sam s tom tehnikom prošle godine. Dobro mom ormaru dođe da prodiše, a ako nekome bar jedan dio posluži e onda je zadovoljstvo dvostruko!

@ Sizika - svako par miseci je deja vu! Na žalost :( I virovala ili ne još nije gotov - ormar mislim! Moje strpljenje zato jest gotovo! Možda se na kraju sredi sam od sebe!