23 ožujka 2012

TuTIĆ petkom: DIY od kuhinjske krpe do pregače u 4 koraka!

Ola drage moje! Sigurno ste mislile da sam zaboravila na tuTIĆ, ha?! Nenene, samo je danas napravljen u zadnji čas! Jutros sam bila u Dubrovniku, a doma sam došla tek oko 19h stoga sam trebala jednu brzinsku ideju! Zapravo mi je pala na pamet na putu za doma:)

Ne znam za vas, ali ja nisam u stanju nešto radit, a da se ne išporkam. Ako sam za radnim stolom i imam boju u ruci 95% je šanse da će dio boje završit na hlačama! E, pa odlučila sam tome stat na kraj i napravit pregaču koju ću koristiti samo u te svrhe!
Jeste spremne? Trebat će vam :
kuhinjska krpa (ja sam svoju kupila za 5 kn u Metrou), stari platneni kaiš/remen, batučice, igla i konac, metar te šivaća mašina (nije nužna)
Izmjerite oko pasa koliko široku želite pregaču, u mom slučaju je to bilo 47 cm. Zatim širom strane krpe provucite konac te ga na kraju povucite i naborajte tkaninu tako da dobijete željenu dužinu (onih 47 cm) i na kraju napravite gropić da vam ne pobigne.
Batučicama spojite krpu za remen.
*Ako nemate šivaću mašinu preskočite ovaj korak i direktno zašijte krpu za remen iglicom i koncem. To je svega 50ak cm tako da stvarno nema nešto puno šivanja!
 Prošijte i voila! PregaTIĆica je gotova!
Taman sam prošila remen i pukla mi je igla tako da sam za večeras gotova sa šivanjem, ali čim je promijenim nabacit ću još jedan džep po sredini, uvik dobro dođe!

Broj komentara: 11:

Andjela kaže...

Super je tutorijal, brzo i prakticno :)
A krpa je skroz cakana, dezen je preleeep!

Rea kaže...

Super je ideja, super ti stoji i super si to objasnila. Ja imam nekoliko pregača od krpe, koje koristim dok kuham. Pregaču ne možeš kupiti tak lijepu, a krpa ima predivnih, pa sam skombinirala.

Tatjana kaže...

Slatka,slatka,preslatka.Kuhinjska krpa?Zaljubila sam se u motiv!

Unique Hrebina kaže...

preslatko... viš kak si ti to jednostavno...
imam ja nekaj slično pa ako nekoga zanima slobodno škicne :)
http://unique-hrebina.blogspot.com/2010/11/opet-malo-sivanjapregaciceeeeeee.html

tousled day kaže...

Definitivno ću napraviti nešto slično. Hvala na odličnom TuTIĆu :)

Vessna kaže...

ooodlična ideja, a dezen je skroz superiška :)

slaja kaže...

preslatka je!

tina kaže...

pregača ti je odlična!

Isidora kaže...

ti si zakon

mmm.... kaže...

Krpa je fantastična! Tako je pozitivna kao i ovo lijepo vrijeme koje nam dolazi. :D Već imam ideju za naušnice koje ću uraditi po uzoru na ovu tvoju kecelju! ;) tuTić kao i uvijek super! :D

tina.b. kaže...

Hvala curke! Drago mi je da vam se sviđa ovaj brzinski tuTIĆ :)
Detenom sam i ja bila oduševljena, čim sam vidila TIĆice na njemu! <3