09 ožujka 2012

TuTIĆ petkom: DIY okvir za slike

Danas vam predstavljam jedan ultra brzi i efektni DIY projekTIĆ kojeg stvarno svatko može napravit!
Trebat će vam: okvir za slike (onaj sa samim staklom), naplavine (ako ih nemate mogu poslužiti i kamenčići ili grančice koje ste skupili negdi uz put), prozirni silikon, obični flomić, komad papira veličine slike koja će ići u okvir i selotejp.
Za početak sa stražnje strane stakla zaljepite po sredini komad papira na mjesto gdje će doći slika. Ovo vam je samo orjentir za slaganje naplavina.
Običnim flomasterom (kako bi se dao izbrisati poslje) isto sa stražnje strane na staklu označite mjesta gdje će doći oni metalni dijelovi koji spajaju okvir da biste im ostavili mjesta kad slažete naplavine.
Prvo posložite naplavine da vidite kako će najbolje pristajati uz okvir, a onda počmite ljepit. S obzirom da je ovaj silikon poprilično nezgodno kontrolirat ja sam ga na kraju jednostavno iscurila na komad stiropora te ga s prstom (omotanim u obični kuhinjski najilon u nedostatku rukavica) nanosila na naplavine. Slobodno nanesite deblji sloj silikona, a ako negdi iscuri pobrišite ga prstom i/ili listom kuhinjskog papira.
Btw., sa silikonom sam ljepila jer je njegova postojanost manje-više provjereno čvršća od vrućeg ljepila. Mami sam prije par godina napravila sliku s kamenčićima na isti način i još uvijek se drži. Ako vam se nede otvarati cili silikon samo radi jednog okvira pokušajte napraviti isto s vrućim ljepilom. Vjerujem da bi i ono poslužilo tim više što je okvir nešto što se ne dira često pa je manja mogućnost odpadanja dijelova.
Ako imate štipaljke dobro će vam doć da malo pritisne naplavine za podlogu dok se silikon ne osuši, ali nisu nužne. Najbolje je dobro pritisnuti naplavinu i ne dirati je dok se skroz ne posuši. Predlažem da cijeli okvir napravite i onda da ga ostavite da se suši preko noći da ne dođete u napast da ga malo pipkate ;)
Kad je okvir gotov, izaberite papir koji će vam biti podloga, u mom slučaju to je bio obični pak papir, nekako mi je baš pasao uz naplavine. Ubacite sliku i voila! Imate novi ukras za na zid :)
Ilustracija iz okvira je iz trampe s Asjom koja od ponedjeljka na svom blogu nudi svoje ilustracije po sniženim cjenama :)

Broj komentara: 14:

Sanjushka kaže...

prekrasno je! aaaaa.....

Renata kaže...

Super je ispalo, baš efektno!Ilustracija se odlično uklopila u okvirić!

Isidora kaže...

ideš! tinikaaaaa!!! :)

slaja kaže...

ajme prekrasan ti je okvir!

Nevena kaže...

Predobra ideja!

melanzana kaže...

Najprije...hvala za lijepe komentare..
Okvir od naplavina..., super ideja, odličan tutić i rad, svaka čast...
Ćao.

Tatjana kaže...

Aaaaa,super,super,super!!!!

Olija kaže...

Obožavam okviriće!! Ovo je super! :)

Pozdravček

Isidora kaže...

imaš nagradu i izazov na mojem blogu

Asja kaže...

Ajme, predivan je okvir!
P.S: super ti je interviju na dots, baš sam pročitala (uz kavu:))

tina.b. kaže...

Hvala drage moje na komentarima i pohvalama :)

@Sizika - c,c,c! ne pratiš blogTIĆ?! Hahaha, šalim se - odgovorila sam baš na taj izazov u jednom postu prije par dana!

@Asja - drago mi je da si naletila na intervjuić i da ti se sviđa :)

Isidora kaže...

ma pratim, ali zaboravim. ali i sunčanu nagradu sam ti dala, to si isto već dobila?

tina.b. kaže...

joooj, navikla sam onaj dio u plavom (na engl) ne čitati pa to uopće nisam skužila! Mea culpa :)
P.S. opet ne mogu ostavit komentar na tvom blogu, izludit će me blogger!

Creative corner with Nina kaže...

Super ideja.. Sljedeću šetnju po plaži iskoristiti ću za sakupljanje kamenčića i naplavina.. :))