02 ožujka 2012

TuTIĆ petkom: držač za olovke/vaza (od staklenke)

Mislim da sve mi koje pišemo DIY blog kad-tad posegnemo za staklenkama! Tako sam i sama već o njima pisala. Ali nema veze, jedna ideja više nije na odmet!

Za današnji tuTIĆ sam koristila: staklenka, pištolj za vruće ljepljenje, špaga/debela vuna, škare i ostale sitnice kojima ćete urediti staklenku (karton, srcorezač, iglica i konac, satenska traka).
 S obzirom da je moja špaga poprilično tanka odlučila sam napraviti pletenicu kako bi bila deblja i pokrivala veći dio staklenke. Poslužila sam se štipalicom da mi drži tračiće na mistu, poslužit će i obična štipalica za sušenje rublja.
 Na kraju pletenice sam svezala grop, izrezala 2 traka i ostavila jedan malo duži kojeg sam zalipila okomito na staklenku. Preko njega ću nizati pletenicu.
 Prvi namotaj sam u potpunosti zalipila, a kasnije sam svaki namotaj zalipila samo na jednom mistu i tako do kraja. Zadnji namotaj sam opet cili zalipila. Nastojte raditi brzo jer se lipilo u dodiru sa staklom poprilično brzo hladi.
 Za ukrašavanje sam odlučila napraviti malu trakicu punu srdaca koju ću omotati na vrhu špage. Trakicu napravite tako da probijete iglicom srce i zavežete grop kao na donjoj slici i nastavite nizat jedno srce za drugim u željenom razmaku.
 Trebalo bi izgledati otprilike ovako.
Ja sam lipila svako drugo srce na špagu, ostala sam pustila da vise.
 Mogla sam možda malo dužu pletenicu napravit, al' eto, isto nije ispao loše!
 A onda sam se još malo poigrala s vunom i napravila dvije vazice.
Hope u like it :) A nadam se da ćete i iskoristit ideju u nekim vlastitim projekTIĆima! Šaljite slike :)

Broj komentara: 8:

Marija kaže...

Samo da dodam da bi ti logo drvce jako lijepo izgledalo zalijepljeno kao na prvoj slici jer sam isprva pomislila kako je to konačni izgled staklenke x) Još sam se pitala na što si printala sličicu drvca, a kad ono - watermark :) Srdašca su divna!

Tatjana kaže...

Tako jednaostavno a tako slat(ić)ko!!!!!!

Sanjushka kaže...

super je, pogotovo ova srceka!

Monika kaže...

Super je! Ja sam nedavno ljepila tako špagu na staklenku i decoupage preko :)

Renata kaže...

Sviđa mi se!:)
Ja sam sa špagom obljepila limenku i ukrasila je vrpcom.

Asja kaže...

Odlićna ideja! Ja već duže vrijeme razmišljam što da napravim s jednom staklenkom viška koja mi skupplja prašinu u kuhinji i nakon ovog tutića mislim da ću je ukrasiti špagom :)

Isidora kaže...

yay, dopada mi se. pogotovo ova s vunom. ja isto držim olovke i flomastere u staklenci...

tina.b. kaže...

:) hvala curke na komentarima! Nadam se da ćete iskoristit ideju :)