30 ožujka 2012

TuTIĆ petkom: novo ruho reklamne torbe

Znate kako liti idete na plažu, a nikad nemate u što staviti puste kremice, rezervne kostime, šugamane/ručnike, štivo, cvike i što ti ga ja znam što sve ne? Pa jasno, kad nikad nemamo dovoljno (velikih) torbi, zar ne?! Prošlo lito je prijatelj došao na kupanje sa super šugamanom na neke kućice, a imao je i torbu s natpisom. Jadan on kad je rekao da su to reklamne stvari iz firme u kojoj radi! E, ovu zimu me se taj isti prijatelj sjetio i poslao jednu takvu torbu. Veličina je idealna za na plažu, ali sam je ja isto odlučila malo preuredit. Zapavo ću joj samo nadodati jedan veći džep kojim ću prekriti reklamni natpis!

P.S. Vlado ako ikad svratiš na blog i pročitaš post - HVALA na torbi! Još kad bi imala onaj šugaman s kućicama da ga stavim u torbu?! hehehe :D

Dakle, trebat će vam: šivaća mašina, reklamna torba (kladim se da svi imate barem jednu takvu doma), stara majca s nekim zgodnim natpisom ili dezenom, konci u bojama, škare, metar, kreda i batučice. Dobro će vam doć pegla i ono što mi zovemo flazelin, a ne znam koji je književni naziv - to bi bila ona tanka tkanina koju peglom zaljepite na drugu tkaninu da bude čvršća.
Krenite tako da izmjerite koliki vam je dio na torbi koji trebate prekriti. Taj dio možete označiti kredom da vam bude lakše postaviti tkaninu na pravo mjesto.
 Izrežite majcu/tkaninu tako da sa svake strane prekrije kredom iscrtane oznake.
 Na izrezani dio tkanine s unutarnje strane peglom zaljepite flazelin.
Peglom napravite gornji rub tako da presavijte cca 1 cm tkanine.
Rub koji ste napravili peglom prošijte.
A onda bočne i donju stranu tkanine batučicama zakačite na željeno mjesto i prošijte najmanje upadljivim koncem i najobičnijim šavom.
A onda koristeći botun za šivanje u rikverc i usmjeravanjem tkanine u raznim smjerovim prođite prošivenim rubovima kako bi stvorili cik-cak prošiv. Ja sam to napravila sa tri različite boje konca.
 I na kraju sam dobila ovo:
Ja sam spremna za lito! A vi??

Još jedan P.S.
Ova savršena divota me dočekala na stolu neki dan! Konačno su svi privjesci i perle našle svoje misto i napokon moj radni stol izgleda koliko-toliko uredno! Žao mi je cure, ali najbolji momak na svitu je zauzet ;)

Broj komentara: 10:

Misty kaže...

Super je torba al morala sam guglat koji vrag je šugaman :D Jako mi se sviđa ovo kako si zašila u cik-cak, predobro je!

tina.b. kaže...

ahahahaaha! Bitno je da si našla :) Ubacit ću prijevod za one koji ne pričaju pelješki ;)

Sanjushka kaže...

aaaaa, super torba, a pospremljeni stol još više.

mmm.... kaže...

Super, super za tuTIĆ ! A momku svaka čast :)

Tatjana kaže...

Odlična torba,odlična!Natpis na njoj je genijalan.
A na "savršenoj divoti" mogu samo savršeno zavidjeti!

Drangulije kaže...

Prvo sam bila malo skepticna kako ce taj step da izgleda na dzepu, ali kada je bilo gotovo, odlicno se uklopilo.

Rea kaže...

Baš mi se sviđa ovako peronalizirana torba, super je dodatak, pogotovo ljetni. I super polica, tak i treba imati osobu koja te u dušu poznaje.. :)

A... nakit kaže...

supač je torba, cure su sve već rekle i pohvale momku na daru!!!

Anonimno kaže...

haha koje pohvale, evo tek sad vidim sta si napravila sa torbom!! Saljem Vladi link!!

/Anonimna Ruza!!! ;)

Isidora kaže...

opaska na zadnju rečenicu: daj ženi onda to pod hitno. :P