16 travnja 2012

ArTIĆi im je zajedničko ime...

...a oni su ekipa broševa! Picasso, Frida, Mondrian i Dali! Ovisno o reakcijama možda se umjetničkoj ekipi pridruži još koje ime... Onda?? ArTIĆi i ja čekamo reakcije!
 PIET

Broj komentara: 10:

Andjela kaže...

Prelepi su :)
Salvator i Frida 2 su deff moji favoriti :)

Renata kaže...

Divni su!:)
Ne znam kojeg bi izdvojila, svaki mi je poseban i lijep na svoj način.

slaja kaže...

odlični su svi, pogotovo Piet! predlažem Van Gogha :)

tina.b. kaže...

Hvala na komentarima :)
Moj je favorit Dali ;)

@ Slaja - da, pokušavala sam i Van Gogha, ali one slike koje sam koristila ispadaju dosta mutno pošto ih treba smanjiti na svega 2 cm. Inače volim Klimta, ali svi oni divni detalji se izgube na tako malom formatu :(

Sanjushka kaže...

joj, super i prekrasno. moji favoriti su svi! baš ti to lijepo radiš!

MICE TORBICE kaže...

Brkati mi je najnaj...Ti si NENADMAŠNA:::)

Marinica kaže...

Joj baš su zakon! Super si ukomponirala ove ArTiće :)

Sonaj kaže...

Je , je !!!I meni je brkati zapeo za oko!!!Ekipa ti je odlična !!!

Asja kaže...

Piet je moj favorit!

Lilla Indigo kaže...

Artći su stvarno lijepi. Meni je Picasso najbolji:)