13 travnja 2012

tuTIĆ petkom prebačen za subotu ;)

Curke, danas stvarno nisam stigla napraviti tuTIĆ pa ga prebacujem za sutra! A evo čime sam se danas bavila:
Ovo je samo dio. S vikenda ću vam konačno pokazati i arTIĆe. Taaaako me zanima hoće li vam se svidit :)

Broj komentara: 8:

jednababaroga kaže...

ajme, svi su ti preslatki. Kako molim te napraviš da su svi tako uredno sašiveni. Moji uvik ispadnu neuredni

Zondra Art kaže...

Prekrasni su ti ovi radovi draga!

P.S. Navrati na intervju i darivanje na stranicu... prekrasan nakit naše riječke umjetnice:)

Sanjushka kaže...

Eeee, ovaj cvjetko je totalno cooool!

Tatjana kaže...

Oprostiti ćemo ti za prebacivanje kad si napravila ove slatkiše slatke!

Renata kaže...

Ne znam koji je ljepši!

Lilla Indigo kaže...

Jako su mi slatki svi ovi šareni :)

slaja kaže...

svi su krasni, a pogotovo cvjetko i foolish games, obožavam kombinaciju tirkizne s bijelo-crnim :)

Misty kaže...

Ja moram reći da mi je Misty najdraži xD hehe :)