22 travnja 2012

Indijanci

Potaknuta vašim pozitivnim komentarima tuTIĆa u kojem sam radila ogrlicu od naplavina napravila sam još dvije. Zanimljivo je kako to krene.... čini mi se da bi sad samo njih radila! I ko po vragu, od tad samo kiša pada i neda mi skupit još naplavina :(
 WINNETOU
 GERONIMO
APACHE
Sve skupa su me onako podsjetile na one lančiće koje Indijanci obično nose u kaubojskim filmovima pa im otud i imena Winnetou, Geronimo i Apache. 
Ovaj lančić u sredini, Geronimo, nije baš moj stil, odnosno nije nešto što bi ja sama nosila pa nisam sigurna što s njom.... Možda joj nešto fali.....ili se te perle ne uklapaju s naplavinama.... ne znam!? Imate li vi neku koja vam je draža od ostale dvije?
Morate li pogađat ili me već dovoljno poznajete da prosudite koja je meni najdraža?

Broj komentara: 13:

S.Art by S.M. kaže...

Treci lancic mi je predivan!

Lilla Indigo kaže...

Meni se jako sviđaju, posebno zadnja. Za potpuni indijanski dojam, ja bih stavila kožne trakice i tirkizne perle na Geronima:)

jednababaroga kaže...

ja bi na Geronima probušila rupice sa donje strane naplavina i provukla još jedan lančić

tina.b. kaže...

Jednababaroga - to je i meni palo na pamet! :)

nives kaže...

jako je lijepo

Drangulije kaže...

Druga ogrlica je samo stilski drugacija od prve i trece, pa mozda zato imas utisak da joj nesto fali. Ja sam uvek za to da se izadje iz okvira sebe (bar po nekada) jer nemaju svi isti ukus, a nikada se ne zna kakve nove kupce mozes privuci. A kasnije ih mozes navici na svoj stil :) Hehehehee!

slaja kaže...

sve tri su krasne, po meni drugoj ne fali ništa, divna je takva kakva je. ali mene je oduševila prva! presavršena je!

Renata kaže...

apache mi je naj, naj...iako je svaka posebna na svoj način.

A... nakit kaže...

meni najljepša prva, iskreno, na drugu ogrlicu, na središnji dio tj, srednju naplavinu bi dodala još jednu (ne u širinu, nego u visiu tj. dužinu), valjda nisam iskomplicirala ;D

Suzana kaže...

Super su sve tri ogrlice.

Olija kaže...

Prekul :D
Pogotovo treća.

Pozdrav

Tatjana kaže...

Meni najbolje sjeda Apache!Haug!

Asja kaže...

Divne su sve tri, teško bi se odlućila za favorita!