30 travnja 2012

naplavine, opet

Prije par dana dragi i ja smo prošetali do jedne plaže u potrazi za naplavinama. Olujno jugo od neki dan ih je nabacalo krcato (zajedno sa smećem :( ), a među njima smo pronašli punu kanticu ovih čuda:
Prvo smo mislili da je nekakva plastika, ali onda smo shvatili da je ipak riječ o nekakvoj biljci, a pretpostavljamo da joj je ovo nekakav plod... ili samo trn?! Ima li tko ideju o kojoj se radi?
Uglavnom, skupila sam opet brdo naplavina i odlučila sam ih sortirati. Za to mi je poslužio sanduk koji se nalazio ispod starog kauča, a koji (kad mu se dignuo sjedaći dio) izgleda ovako:
Nakon sortiranja kad se otvori izgleda ovako:
Sad u nove radne pobjede!!

4 komentara:

Suzana kaže...

To je pravo bogatstvo! Uživaj u kreativnom radu.

Drangulije kaže...

Auuuu, pa sta ti ovde svega imas... Ju ju... koje malo bogatstvo :)
I mene jako zanima sta je to sto je na prvoj fotografiji, a jos vise kako ces da ga iskoristis :)

mmm.... kaže...

Velika skrinja sa buducim kreativnim blagom :)

Vessna kaže...

pozdrav :)
biljka se zove Trapa natans, vodena je bilka, a to joj je plod :)
http://www.discoverlife.org/20/q?search=Trapa+natans