03 travnja 2012

Riječ dvije o narudžbama

Dok muške polovice bulje u ekran i zelenu površinu na njemu ja sam se uhvatila narudžbi. Pošto ih je bilo poprilično u zadnje vrime odlučila sam vam pokazati neke od njih. Mali problemčić je u tome što obično nemam finu i uređenu fotku takvih radova pošto ih u 95% slučajeva zaboravim poslikati kad ih spojim. Ovo su neke od boljih:
U slučaju da se neke od vas pitaju kako narudžbe funkcioniraju evo kratkog pojašnjenja. Dakle, imate neku ideju u glavi ili vam se naprosto sviđa nešto što je prodano tada mi uputite mail s upitom. Ako imate jasnu predodžbu onoga što želite da napravim tada je jednostavno iložite, a možete i poslati sliku/link onoga po čemu želite da napravim vaš primjerak. Tada se ja bacam na posao i vama, kad je dio posla odrađen, šaljem slike da vidite da li idem u pravom smjeru. Ponekad, kad nisam sigurna da li sam dobro protumačila vaće želje prije konačnog spajanja ponudim par verzija iste priče (kao npr. na drugoj slici od gore). Nastojim što više poštivati želje onoga za koga radim, ali ipak ne odstupam od nekog svog stila i svog osjećaja za ljepo. Ponekad je teško naći zajednički jezik i ne izlaziti iz zadanih okvira, ali većina cura koje naručuju nakiTIĆ mi daju poprilično slobodne ruke i kreativne slobode pa je na taj način lakše odraditi naručeno!
Ipak, moram priznat da su mi uvijek najdraži radovi koji su nastali onako pomalo neplanski, puštajući ruke i maštu da me vode i odnesu gdje žele....

Broj komentara: 13:

Anonimno kaže...

Tako su predivni tvoji radovi, veseli,zanimljivi.Sve pohvale i puno uspeha u daljem radu. Pozdravtic od Mirjane !!!

pcelamaja kaže...

Volim sve broševe kupljene kod tebe, a sad ih već imam popriličan broj i moram počet hitno detoksikaciju od broševa...Obožavam Stripija i jedva ga čekam izvest van, a što se tiče tvoje zadnje slike, nekima je to jedan od najdražih tvojih radova....Želim ti puno kreativnih neplanskih stvari sa hrpom narudžbi čisto da uvik imaš ravnotežu...pusa, tvoja vjerna obozavateljica Maja

Marinica kaže...

Super su ti svi ovi radovi koje si fotografirala :)

Misty kaže...

Zaljubila sam se u onaj zeleni sa Baltazarom O_O ♥♥♥♥♥♥

Bi_bop kaže...

Profesor Baltazar-ZAKOOON!!

Sanda23 kaže...

Moram ostaviti bar jedan komentar... ODLIČNO :) Divim se onome koji ima toliko kreativnosti i inspiracije,naravno i volje :) Predobro :) Mogu te samo pitati nešto,da li si išla na radionice ili si sama naučila sve to raditi?

A... nakit kaže...

super su radovi i čestitke na sve višem broju narudžbica :)))

Drangulije kaže...

Meni licno je vrlo stresno da radim nesto po necijoj zamisli, jer sam do sada uglavnom imala samo neke sture i kratke odgovore, a osobe su delovale da tacno znaju sta hoce, ali nikako da odgovore na moja pitanja... (mozda misle da su suvisna i da su mi u dve recenice sve rekli, hmmm)...
Problem mi je i to sto ih nema nedeljama da se jave kada je sve gotovo, pa onda jos par nedelja ih nema da plate :P
Tako da nikada nisam nacisto da li nesto zaista zele, sto je uradjeno...

Tako da, najbolje od svega razumem tvoju zadnju recenicu :) da volis vise ono sto nekako nastane neplanski :))

Ima recimo ljudi koji vole da rade iskljucivo narucene stvari, jer ne moraju da razmisljaju sta i kako... Nego imaju predlozak ili sliku (skicu) i rade...
Verujem da je najbolja (kao i uvek do sada) neka zlatna sredina :D
Ja znam da tamo nisam... Ali rekla bih da ti jesi... tako da, sve pohvale :)

tina.b. kaže...

Hvala curke na lipim komentarima <3

@ Pčelica - dobra je ta ravnoteža koju si mi poželila. I ja bi da potraje tako :) Btw, nešto se kuha u radionici i bit će još novih broševa kroz koji dan zato ne pali Fejsić i ne gledaj blog!

@ Sanda23 - drago mi je da ti se sviđaju moji radovi. Nisam išla na nikakve radionice. Za neke stvari sam tražila tutorijale po netu, ali većina ih je proizašla iz glave.

@ Drangulije - za sada su moja iskustva s narudžbama uglavnom pozitivna. Bilo je par puta situacija da je netko nešto naručio pa se više nije javio, ali te mogu nabrojat na prste jedne ruke. Ako nisam sigurna što onaj tko naručuje stvarno želi ne libim se postavit pitanja ili dati neke svoje prijedloge, poslati fotke ili linkove - nekad ljudima treba malo potaknut maštu i pokušat predočit krajnji rezultat. Čini mi se da za sad dobro balansiram među narudžbama.
Samo strpljivo!

Sanda23 kaže...

Tako mi je samoj, i nekako više volim kad sama nešto naučim i skužim kako nešto napraviti...inače sve čestitke,prekrasno :)

Sanjushka kaže...

Pa nek ti je krenulo, i super ti ide. samo tako dalje.

mmm.... kaže...

Sve je tako slatko! A, Profesor Baltazar mi je najljepši :D
Kada je u pitanju cijeli post mogu ti samo reći da te razumijem u potpunosti! Keep up good work! ;)

nives kaže...

KAK JE SVE SLATKO